Prethodna godina, pored toga što je servirala mnoštvo arhivskih odevnih kombinacija na crvenim tepisima i prezentovala modne žmurke kreativnih direktora – definitivno jeste jedna od onih koju možemo nazvati godinom comeback-a. Tokom pomenute godine svedočili smo mnogim debi kolekcijama, kampanjama ali i potpuno novim modelima koji će ispisati istoriju u brendovima koji ih imenuju svojim. Međutim, jedna od najuticajnijih ličnosti koja je tokom 2024. godine doživela svoj povratak je definitivno Marc Jacobs.
Poznati dizajner se vratio u epicentar modnih dešavanja sredinom 2024. godine, i ne planira da ga napusti. Ono što definitivno možemo zaključiti je da industriji i te kako nedostaje Marcovo stvaralaštvo, te je nedavno Louis Vuitton povratio ikoničnu Murakami kolaboraciju koju je upravo američki dizajner kreirao tokom svog poslovanja u sklopu pomenute etikete. No, ovoga puta novitete servira brend koji nosi dizajnerovo puno ime, i to uz The City Tote. Jasno je da Marc želi da podigne profite svog brenda, te u nastavku otkrivamo šta mislimo o pomenutom modelu.
Modni povratak
(Pre) Dugački nokti jedna su od stavki koja je ponovno proglasila poznatog dizajnera viralnim. Marc je na svojim društvenim mrežama neprestano delio svoje dugačke camp nokte, koje je kasnije želeo da rekreira ceo svet. Van njegovih privatnih planova koje je ostvario u 2024. godini, dizajner nam je servirao povratak Stephen Sporuse kolaboracije. Činjenicu da će Y2K estetika i 2000-te doživeti svoj povratak dokazuje i pomenuti model. Stoga, iz svega gorepomenutog možemo zaključiti da je Marc Jacobs povratio čak dve ikonične kolaboracije koje je kreirao back in the day.
Pored činjenice da je The Tote Bag prošle godine obeležila čak četri decenije poslovanja, Marc Jacobs je zapečatio godinu sjajnim kampanjama. On predstavlja jednog od retkih dizajnera koji je shvatio princip Gen Z marketinga, te su gotovo sve njegove kampanje tokom godine bile uspešne, komične i ikonične. Kao svoja glavna lica selektovao je Naru Smith, Alexu Consani, Addison Rae i mnoge druge. Kolekcija JOY, izdvojila se kao jedna od najobožavanijih tokom godine, a Marc se našao i u ulozi gostujućeg urednika.
No, ovoga puta se u fokusu nalazi The City Tote Bag, a evo i šta mislimo o njoj.
Marc Jacobs The City Tote
The Tote Bag predstavlja najpoznatiju siluetu američkog brenda, koja je prošle godine obeležila četiri decenije postojanja. Ovoga puta dizajner je prezentovao istu u limitiranom izdanju uz The City Tote potpis. Marc je servirao četiri torbe koje predstavljaju omaž nekim od njegovih omiljenih gradova – Njujorku, Londonu, Majamiju i Tokiju. Pomenute torbe su definitivno namenjene Gen Z populaciji, i one koji nisu okrenuti minimalizmu. Modeli definitivno nisu revolucionarni, ali se mogu nazvati kolekcionarskim s obzirom na to da dolaze u limitiranim količinama. Da li se nalaze na našoj listi želja? Ne. Da li će pomoći Marcu da podigne profite svog brenda, što pokušava tokom cele prošle godine? Vrlo verovatno – s obzirom na to da su gotovo svi modeli sold out. Marc Jacobs The City Tote možete poručiti na oficijalnom sajtu brenda a njihova cena iznosi 250 dolara.