Pariska Nedelja visoke mode je počela. Ispratili smo reviju italijanske kuće Schiaparelli, nakon koje je usledio media frenzy. Uživali smo u ekstravagantnim outfitima i front row-u u kom su sedeli Jennifer Lopez, Zendaya i druge holivudske zvezde. Dok željno iščekujemo da vidimo šta će uraditi Chanel, ne možemo da se ne osvrnemo na prethodne revije, na kojima smo ugledali i neka domaća poznata lica.
Naime, nije neuobičajeno da vidimo srpske manekene i manekenke kako uspešno koračaju svetskim pistama. Mnogi od njih breakthrough prave upravo u Parizu, a jedna od njih svakako je i Marija Žeželj. Gledali smo je na revijama Dolce & Gabanne, Elisabette Franchi, Jeremyja Scotta i drugih. Ipak, ovo je njena prva Haute Couture revija i to za modnu kuću Georges Hobeika.
Modni počeci
Marija Žeželj proslavila se 2016. godine kada je na takmičenju The Look Of The Year osvojila glavno priznanje. Ubrzo potom, Marija je lansirala svoju modeling karijeru. Pokrenula je uspešan YouTube kanal, dajući behind-the-scenes uvid u manekenski život. Kanal je postigao veliki uspeh i Marija je na njemu aktivna i danas.
Portfolio
Marija Žeželj ima bogat modni portfolio, a deluje da isti samo raste. Radila je kampanje za Pull&Bear, Auru, Lindu Farrow i Fenty Beauty i hodala za brojne dizajnere.
Na ovogodišnjoj pariskoj Nedelji mode, Marija je hodala za libansku modnu kuću Georges Hobeika. Father-son duo, Georges Hobeika i Jad Hobeika osnovali su svoj brend 1995. godine. Jad Hobeika proglašen je za Co-Creative direktora 2022. godine, iako aktivno učestvuje u kreiranju brenda od 2016. godine.
Georges Hobeika je na ovogodišnjoj Couture Spring 2024 reviji predstavio kolekciju posvećenu arapkinjama i arapskoj kulturi, a vidljiv je i omaž pedesetim, šezdesetim i sedamdesetim godinama prošlog veka.
Foto: Instagram (@marijazezelj, @georgeshobeika)