Corpcore, office siren, ugly glasses, nastavi niz.
Trendovi koji dominiraju modnom scenom oslajaju se na oštre forme, formalan izgled i sve ono što smo nekada nazivali štreberskom estetikom nagoveštavajući da je reč o nepopularnom vizuelnom manifestu. Međutim, pravila igre se menjaju brže nego što smo mogli da zamislimo, a nakon sportswear monopola i Balenciaga manije uspotavljena su nova načela popularnog stilskog izgleda koja se oslanjaju na brendove poput Prade i Miu Miu.
Shodno tome, Miu Miu x Church’s Vol. 2 kolekcija je jasan dokaz da je ozbiljnost zaživela u modnim krugovima dok su modni entuzijasti su polako, ali sigurno patike zamsnili loafersicama. Osim ako je reč o redefinisom New Balance modelu iz perspektive mlađe bebe Miuccie Prade koji je bespogovorno zaludeo scenu, a kampanja za iste okrenula marketinške strategije naglavačke.
Miu Miu x Church’s Vol. 2
Prva saradnja dve naizgled nepomirljive stilske ideologije odjeknula je na društvenim mrežama, a mi čak procenjivali da je reč o modeli koji će ubrzo steći status najpoželjnijeg komada jeseni. Debitantska kolekcija je predstavila dva modela, a sada je u porodicu stigao još jedan pomalo razigraniji u odnosu na formalan izgled prvobitnog dizajna.
Kampanju je (ponovo) stilizovala Lotta Volkova koja dugi niz godina gradi vizuelni identitet modne kuće Miu Miu i reklo bi se da joj to zaista odlično ide. Iza kreativne direkcije stoji Edward Quarmby dok je za fotografiju bio zadužen Lengua.
How it started
Istorija luksuznog brenda za ručnu izradu najfinije obuće započinje još 1617, a Church & Co. je zvanično osnovan 1873. godine. Njihovi modeli cipela stekli su status vanvremenske obuće izuzetnog kvaliteta, a Prada je, uvidevši njihov značaj, kupila Church’s 1999. godine. Iz tog razloga, ova saradnja slavi bogato nasleđe engleske modne kuće koja je uplovila u ekscentričan Miu Miu svet kreirajući idealan spoj živahnog i prefinjenog.