Domaći brend MOKUNA prezentovaće rezime svojih radova u sklopu Budapest Central European Fashon Week-a
Domaći brend MOKUNA prezentovaće rezime svojih radova u sklopu Budapest Central European Fashon Week-a

Domaći brend MOKUNA prezentovaće rezime svojih radova u sklopu Budapest Central European Fashon Week-a

Moda, kao pokretna umetnost koja nas spaja kako svojim krojevima tako i kreativnom zajednicom koju nemo kreira, u fokus stavlja sve one koji svojim talentom odlučuju da stvaraju u njenu korist. Modu čine modeli koji krase glamurozne piste, stilisti koji stoje iza omiljenih look-ova poznatih ličnosti ali i ljudi koji kreiraju odeću sa naše wishlist-e.

Neretko, osvrćemo se na dominaciju inostranih dizajnera kao i na njihove uspehe na mnogim Nedeljama mode širom sveta. Međutim, pravo dizajnersko blago krije se upravo u okvirima silueta domaćih dizajnera, koji svoje modele prezentuju u sklopu lokalnog tržišta.

Jedna od domaćih mladih nada dizajna, Nikola Kojić koji stoji iza MOKUNA brenda, ove godine prezentovaće rezime svojih radova u sklopu Budapest Central European Fashon Week-a. A evo i zašto je ovaj mladi kreativac toliko inspirativan.

/ MOKUNA /


Pre nego se fokusiramo na novietete koje će nam modni kreativac uskoro prezentovati, bitno je da nešto dublje uronimo u njegov rad. Za Nikolu, ljubav prema modi proizašla je iz želje da razume i istraži svet beskonačne kreative i isnpiracije. Od interesovanja za fotografiju i video, stajling, preko radnog procesa sa moodbord-ovima i štenderima sa garderobom, sve do rada sa mašinama za šivenje i materijalima, svaki aspekt ga je fascinirao. I otvorio vrata u novi svet mogućnosti i zadovoljstva.

Tako ga je nekim svojim tokom put kreativnosti doveo do dizajna. Kojim je na najiskreniji način uspeo da prezentuje svoju viziju publici.

Iako je osećaj gotovog komada neprocenjiv, istinska čar lezi u zaljubljivanju u proces i sitnicama koje čine vaš dan, koje ne primećujete, ali koje su deo vašeg sveta. A dizajn baš to i jeste, prenošnje dela svog sveta na posmatrača. – Nikola Kojić MOKUNA

AWAKENING & PHOTOSYTHESIS

Iako je Mokuna kao ideja i nešto sa čim se mladi kreativac identifikuje već dugo vremena u etru, brend je nastao gotovo slučajno. Nikola želeo je da zaokruži priču na kojoj je dugo radio, ali je čekao pravi trenutak.

Tako je sa kolekcijom AWAKENING, a zatim i PHOTOSYTHESIS, brend ugledao svetlost dana. Srž ovih kolekcija čini filcana vuna, jedna od starih tehnika obrade vune sa kojom se prvi put upoznao kao dete. U sklopu pomenutih kolekcija, cilj mu je bio da spoji tradicionalno sa savremenim. Na poprilično neočekivan način koji je izrodio nešto inovativno dizajner predočio je ovaj narativ.

Tema PHOTOSYTHESIS kolekcije bila je izuzetno intrigantna. U svoj fokus stavljajući sve ono što se dešava unutar nas uključujući emotivne borbe, zidove koje stvaramo i mostove koje gradimo, kao i sam razvoj emocija i sazrevanje u celosti. Predočiti razmišljanja u vizualni prikaz veoma je izazovan zadatak. Ali to je bio cilj ka kojem je Nikola sve vreme težio.

Kroz pomenuti brend, Nikola autentično deli svoju viziju sa svetom i predstavlja izvor isnpiracije za sve one koji žele da se bave dizajnom.

see you @ Budapest Central European Fashion Week


Zahvaljujci učešću na Belgrade Fashion Week-u, Nikola je imao priliku da pokaže svoju viziju publici. Te će je još jednom podeliti i to na ovogodišnjem Budapest Central European Fashon Week-u, 31. avgusta. I to u sklopu BFW COLLECTIVE revije, koja ujedinjuje istaknute kreativce Nedelje mode u Beogradu.

Srećan sam kada vidim da dela okupjaju ljude i daju im priliku da prošire svoje vidike i inspirišu buduće projekte. – Nikola Kojić MOKUNA

Foto: Instagram / @mmokunaNikola Kojić

Učitati još
Zatvori