Mom’s Pants Legacy Fall ‘24 kolekcija je stigla i obećava brutalno stylish jesen
Mom’s Pants Legacy Fall ‘24 kolekcija je stigla i obećava brutalno stylish jesen

Mom’s Pants Legacy Fall ‘24 kolekcija je stigla i obećava brutalno stylish jesen

Regionalni brend Mom’s Pants brend već nekoliko godina gradi reputaciju inovativnog i odvažnog brenda u svetu mode, a njihova nova kolekcija za jesen 2024. godine to i potvrđuje. Pod nazivom Legacy, ova kolekcija donosi mešavinu prošlih modnih era sa savremenim trendovima, stvarajući unikatan spoj snage, senzualnosti i sofisticiranosti.

U intervjuu sa Jelenom Đokić Bjeković, osnivačicom i kreativnom direktorkom brenda, razgovaramo o inspiraciji iza nove kolekcije, ključnim komadima koji će dominirati ove jeseni, kao i izazovima sa kojima se suočila tokom procesa dizajniranja. Saznajte kako Mom’s Pants planira da (i ove jeseni) osvoji gradske ulice i postavi nove most wanted komade koji i ovog puta donose timeless estetiku po kojoj je brend i poznat.

  • Šta je bila inspiracija prilikom kreiranja nove kolekcije?

Jesen kao jedno od dva omiljena godišnja doba. Septembar je za mene (a verujem i za većinu) mesec novog početka, a svaki novi početak u meni budi neverovatno puno kreativnosti i želje da stvorim nesto drugačije. U mojoj glavi se odvija jasan film u kom glavnu ulogu igra žena koja nosi jednu od naših novih kreacija dok užurbano prelazi ulicu. To je sasvim dovoljno da mi pruži osećaj leptirića u stomaku, da mi se potkrade pokoji osmeh i ispunjenost lepom emocijom. Što smatram da je neophodno kako bih uopšte došla do dovoljno dobrog dizajna.

  • Kako biste opisali estetiku nove Mom’s Pants kolekcije?

Nešto što je već godinama unazad glavna karakteristika naših dizajna je svakako prisutno i u trenutnoj jesenjoj kolekciji, a to je pomešanost prošle modne ere sa primesama današnjih trendova. Želeli smo da pružimo ženama jačinu i sigurnost kroz odabrane statement komade. Za kraj bih rekla da je estetika nove kolekcije definitivno slavljenje posebne ženske snage, senzibilnosti kao i seksualnosti.

  • Koji su ključni komadi u ovoj kolekciji i kako se oni uklapaju u već prepoznatljiv stil brenda?

Naše kolekcije su pre svega prepoznatljive po jednoj izuzetno konkretnoj ponudi. Komadi su dizajnirani tako da vam mogu priteći upomoć u svako doba dana. Akcenat je sa jedne strane na upečatljivosti, dok sa druge strane imamo prisutnu lakoću prilogođavanja istih sopstevnom stilu. U to ime, svaki komad naše Mom’s Pants Legacy kolekcije je ključan sam za sebe.

  • Da li ste se susreli s nekim izazovima tokom procesa dizajniranja ove kolekcije i kojim?

O da! Mogu otvoreno reći da je za ovih šest godina ova kolekcija po svakom segmentu najizazovnija i najkomplikovanija za izvedbu. Dizajni su i više nego složeni, sa dosta detalja koji su uklopljeni tako da na suptilan način podignu krajnju sliku na još više stepenice. Ovom prilikom moram takođe da istaknem i da su ovi dizajni više nego bilo koji do sada zahtevali punu koncentraciju kako moju tako i naše koleginice Nataše koja je već dve pune godine deo našeg tima i radi sa mnom na našim kolekcijama.

  • Kako ste odabrali materijale i boje za ovu sezonu? Čime ste se vodili ovog puta?

Već punih godinu dana moj tim i ja se na još ozbiljnijem nivou bavimo, pre svega, dobrim research-om na svim poljima koji su važni za tekstilnu/modnu industriju. Sa jedne strane smo se vodili trendovima, a sa druge sopstvenom intuicijom i unutrašnjim osećajem koji me do sada nijednom nije izneverio.

  • Koliko su trendovi uticali na ovu kolekciju i na koji način ste ih interpretirali u svojim dizajnima?

Neminovno je da trendovi imaju neki blagi uticaj na naše kolekcije. No ipak bih na prvo mesto stavila lični osećaj ka kolekcijama i komadima koji je čine. Od starta znamo da će se uvek pronaći oni kojima će se to dopasti, i oni kojima će se to manje dopasti. Kroz vreme sam naučila da mi to ne smeta, naprotiv, dopada mi se. Kada ste kreativac ne možete da dozvolite da tuđa mišljenja utiču na vaš krajnji rezlutat. Jer u tom slučaju nikada nećete otkriti koliko kreativnosti se zapravo u vama krije.

  • Postoji li neki komad iz nove kolekcije na koji ste posebno ponosni?

Mom’s Pants se kroz godine postavio kao brand koji je u dizajnu kaputa jedan od vodećih. Tako smo i ove sezone pripremili čak dva komada na koje smo svi skupa preponosni! U pitanju su Dark Allure Trench Coat & Tobacco Twist jakna!

  • Koju poruku želite da prenesete ženama koje nose vaše kreacije iz ove poslednje kampanje?

Želimo da se svaka žena koja odabere da ponese naše komade oseća kao da joj isti got her back. Vizija je da ženama pružimo osećaj neverovatnog samopouzdanja, da deo pozitivne i pobedničke energije koju smo utkali u svaki komad oseti tokom nošenja istog. Budite odvažne!

  • Na koji način se ova kolekcija razlikuje od prethodnih?

Pre svega po kompleksnosti samih dizajna. Već duže vreme se možemo pohvaliti sa zaista izuzetno kvalitetnim tkaninama koje koristimo pri izvedbi naših komada, sa jednom pedantnom obradom i obraćanju pažnje apsolutno svakom šavu!

  • Koji su tvoji omiljeni trendovi ove sezone?

Za razliku od prošlog mob wife trenda, koji se na moju sreću kod nas nije nešto preterano proslavio, trenutni trend working women je definitivno više my cup of tea. Svakako nisam neko ko se slepo drži trendova, jer je moj stil već uveliko izgrađen kroz Mom’s Pants i to je definitivno jedini trend kog ću se uvek držati.

  • Kakvi su planovi brenda i na međunarodnom tržištu, konkretno mislimo na Zagreb?

Plan za Zagreb, kao i za  Beograd između ostalog, za narednu godinu neminovno jeste otvaranje lokala. Došli smo do tačke u poslovanju kada nam je ta promena potrebna. Pored ovih planova, imamo zaista još puno toga što se dešava na inostranom tržistu, o čemu ne bih govorila sada, ali kada dođe trenutak bićete prvi koji će to saznati.

Učitati još
Zatvori