Domaći modni brend Mom’s Pants godinama unazad sinonim je za odvažnost i neprikosnoveni kvalitet koji su prepoznali čak i modni znalci globalne fashion scene.
Formiranje jedinstvenog identiteta je imperativ, a ideologija koju neguje osnivačica brenda Mom’s Pants, Jelena Đokić Bjeković, oslanja se na strpljivo i temeljno građenje autentičnog dizajnerskog izraza.
Ipak, klima na modnoj sceni se brzo menja te je važno biti u korak sa savremenim modnim načelima, a brend Mom’s Pants je upravo otišao korak dalje. Timu se pridružila Mila Đenić kojoj je povereno kreativna vođstvo, a njen rad smo uveliko imali priliku da vidimo u raznim licenciranim publikacijama.
Pre-spring linija je tu i mi smo razgovarali sa Jelenom Đokić Bjeković o idejnom procesu i motivima koji se kriju iza nove Mom’s Pants kolekcije. Donosimo first look na ostatak prvog mini dropa.
Koji su osnovni motivi nove Mom’s Pants kolekcije?
Nova kolekcija je zapravo podeljena u dva mini-drop-a. U pitanju je prvi drop koji nosi naziv pre-spring, a uskoro nam dolazii drugi drop. Motivi kampanje Mom’s Pants brenda su apsolutno uvek isti. Zasnivaju se na tome da ponudimo ženama koje nas prate autentične statement komade koji će im služiti godinama. Takođe, još jedan od postulata kojim se vodimo jesu osnovni principi slow fashion-a od kojih ne odstupamo.
Šta nam donosi nova kolekcija?
Kao i svake godine, tako smoi ove zadali sebi još veći cilj, a to je da budemo bolji, organizovaniji i konkretniji u svakom pogledu. U to ime se naš tim dodatno proširio, priključila nam se Mila Đenić koja je došla na mesto kreativnog direktora i dosta doprinela novom vizuelnom identitetu samog brenda. Otišli smo ponovo korak dalje kada je u pitanju sam kvalitet materijala, način izrade i posvetili smo posebnu pažnju svakom detalju. Osim toga, odlučili smo da promenimo dinamiku samog prezentovanja novih komada.
Svake sezone se izdvoji jedan must-have komad, koji će to biti komad iz ove kolekcije?
Koliko god da se trudim da ne budem subjektivna, kada su naši komadi u pitanju to mi tezž polazi za rukom. To je tako iz prostog razloga što znam koliko smo vremena, truda i rada uložili kako bismo ispunili kako naša tako i očekivanja naših klijenata. Ako bih morala da biram, kada je u pitanju pre-spring drop izabrala bih komad koji će tek biti predstavljen – Sapphire Statement odelo.
Na društvenim mrežama već vidimo hype oko teget trenča, da li to znači da je teget it boja ovog proleća?
Teget bi u našem pogledu na nju zaista bila jedna neprevaziđena boja koja nije dobila puno pažnje, ili bolje rečeno pažnju koju zaslužuje! Neizmerno classy, elegantna i otmena. IT boja svakog proleća!
Da li se i koliko čuvena Mom’s Pants silueta promenila u ovoj kolekciji?
Suština naše siluete se nije promenila jer ona je DNK samog brenda i ostaće takva nevezano za trenutne ili nadolazeće trendove. Ono što bih volela da istaknem jeste da je forma dodatno unapređena, a to smo postigli sa još boljom konstrukcijom samih modela.
I za kraj, šta za tebe lično predstavlja ova kolekcija?
Entuzijazam zbog napretka koji me raduje i čini da se osećam ponosno kako na sebe tako i na svoj odabrani tim ljudi.