You’ve got the power, poručuje Monica Lewinsky, novo lice modne kampanje brenda Reformation. Monica Lewinsky je ime koje se čulo širom sveta devedesetih kada je otkrivena njena afera sa tadašnjim američkim predsednikom, Billom Clintonom. Monica je dugo bila žrtva govora mržnje, mizoginije i glavna okrivljena za taj skandal. Ipak, ona je uspela da povrati moć i obrne narativ. Danas, Monica je priznata spisateljica, producentkinja i aktivistkinja, a nova (i prva njena) modna kampanja nosi bitnu poruku za američke glasače.
You’ve got the power
Monica Lewinsky je za prvu modnu kampanju u bogatoj karijeri odabrala da pošalje glasnu i jasnu poruku: glasajte. Američki narod u 2024. godini očekuju novi predsednički izbori. Tim povodom se, kroz modu, oglasila i bivša stažistkinja Bele kuće, Monica. Za saradnju se udružila sa brendom Reformation. On je brend održive mode, nastao 2009. godine. Od tada, etablirao se kao go-to shopping mesto za basic, a kvalitetne modele.
Nova kampanja nosi ime You’ve Got the Power, a od novca prikupljenog od prodaje dukserice na kojoj piše upravo taj slogan, Reformation će učiniti i važno društveno aktivno delo. Naime, taj novac će brend donirati nepartijskoj organizaciji Vote.org koja motiviše ljude da glasaju. Kampanja je fokusirana na poslovnu odeću i u ponudi su odela, mantili i aksesoari. Monicu je za ovu viralnu kampanju fotografisala Zoey Grossman, a viral momenat znači i generisanje novca. Najava kampanje na Instagramu generisala je skoro 100 hiljada dolara, a Reformation i Monica su za samo dva dana prikupili više od dva miliona dolara za Vote.org.
Kupac brenda Reformation je osnažena žena, a osnažena žena koristi svoj glas – Monica Lewinsky
Foto: Reformation / Instagram @reformation / @monica_lewinsky