A$AP Rocky još jednom u ulozi (modnog) tate godine, Mugler X Gentle Monster kolaboracija je tu kao i olimpijska Dior kampanja
A$AP Rocky još jednom u ulozi (modnog) tate godine, Mugler X Gentle Monster kolaboracija je tu kao i olimpijska Dior kampanja

A$AP Rocky još jednom u ulozi (modnog) tate godine, Mugler X Gentle Monster kolaboracija je tu kao i olimpijska Dior kampanja

Nakon Nedelje visoke mode u Parizu, koja je u svoj fokus stavila couture sagu kao i stilsko zagrevanje uz Schiaparelli, modno nebo odlučilo je da nastavi da gori. Svedočili smo lansiranju mnogih kampanja, JOY kolekciji Marc Jacobsa koja je uz vibrantan kolor bojkotovala Haute Couture kalendar i prezentovanju novog Louis Vuitton ambasadora. Međutim, kako moda ne spava, ni naš Fahion Insider nije navikao na rutinu koja u svom fokusu ne poseduje užurbani glamur.

Ovog puta Savage X Fenty obradovao nas je novom kampanjom, čije su glavne zvezde A$AP Rocky i njegov sin RZA. Mugler rekreirao je ikonične ant army naočare iz devedesetih godina u kolaboraciji sa Gentle Monsterom. A Dior lansirao je novu kampanju povodom predstojećih Olimpijskih i Paralimpijskih igara. Stoga, donosimo sve detalje o modnim novitetima koje ne smete propustiti.

A$AP Rocky being the best (fashion) dad


Rihanna i A$AP Rocky još jednom dokazali su da čine ultimativni couple goals svojom novom kolaboracijom. Ovog puta, Rihanna se našla iz kulisa, potpisivajući vlasništvo Savage X Fenty brenda, čije je lice nove kampanje njen izabranik A$AP Rocky. Flyest copule već je imao prilike da ujedini svoje snage, čiji su produkt činile kampanje za FENTY Beauty brend. Nakon kampanje povodom Dana očeva koja se našla na Bottega Veneta repertoaru, A$AP Rocky pridobio je epitet najboljeg (modnog) tate. Pomenuta kampanja zapalila je internet, kako su u njoj takođe gostovali i sinovi poznatog para.

I ovog puta, A$AP se našao pod best dad etiketom, pozirajući za Classics model bokserica sa svojim najstarijim naslednikom RZOM.

Les Insectes are back


Ako se nekim modnim novitetima radujemo, to su definitivno oni pod Mugler potpisom. Francuska modna kuća čini jednu od prvih asocijacija na haute couture pojam kao i bezgraničnu stilsku autentičnost. Thierry Mugler bio je stilska ikona koja nažalost danas nije sa nama. Ali komadi njegove arhive i dalje bivaju na vodećim mestima best dressed kategorije gotovo svakog crvenog tepiha.

Kako smo ikonične modne mrave očekivali na ovogodišnjoj Met Gali uz dress code koji je zagovarao The Garden of Time, oni su se povratili iz 97. godine kolaboracijom sa Gentle Monster brendom. Čuvene naočare koje su činile imperativ Muglerove mravlje Les Insectes (modne) armije, prezentovane na reviji za proleće/leto 1997. godine i skoro tri decenije kasnije našle su se u samom epicentru modne scene.

Iconic is Mugler’s middle name.

Ne sumnjamo da će pomenutu kolaboraciju u prvim časovima njenog lansiranja pratiti sold out epitet. A dostupna je od 18. jula na oficijalnim sajtovima pomenutih brendova.

Dior said – Olympics & Paralympics


Kako se Olimpijske i Paralimpijske igre ove godine održavaju u francuskoj prestonici njen forte, modne kuće, odlučile su da svojim kampanjama podrže jednu od najpoznatijih sportskih manifestacija. Od Louis Vuitton kovčega u kojima će se deliti medalje do nove Dior kampanje, francuska moda u potpunosti podržala je sport. Kao neke od svojih odabranih lica nove kampanje Dior selektovao je Pauline Déroulède, tenisku zvezdu koja će učestvovati na ovogodišnjim Paralimpijskim igrama, Saru BALZER Beatrice i Mariju Vio Grandis koje su doktorirale mačevanje. Uz njih tu je i bokserka Estelle Mossely i mnoge druge sportistkinje.

Francuzi pokazali su se kao jedni od najglamuroznijih domaćina. A mi nestrpljivo isčekujemo pomenutu sportsku manifestaciju.

Učitati još
Zatvori