Kada izlog postane platno za umetnost: Kakve poruke nam šalje multi brend radnja Koncept 45?
Kada izlog postane platno za umetnost: Kakve poruke nam šalje multi brend radnja Koncept 45?

Kada izlog postane platno za umetnost: Kakve poruke nam šalje multi brend radnja Koncept 45?

Koncept 45 nastao sa idejom da Beogradu približi ideju o modnom dizajnu kao ultimativnoj vrednosti, ali i generalno kao načinu života i malom komadiću raja koju nam svakodnevno ulepšava dan, neprikosnovena je must-stop lokacija. Bilo da je u pitanju nova kolekcija čiji se komadi ekskluzivno mogu naći u Koncept 45 ili da je u pitanju sezonsko sniženje, ovom concept store-u se uvek rado vraćamo. A kako je njihova misija utemeljena pre svega na postulatima koji gaje, cene i neguju umetnost kao takvu, njihovu kreativnost često možete videti na delu. Tako su nedavno u okviru Journal Xmas Box-a plasirali originalan poklon – brendiranu pljosku. Jednako kreativno obeležavaju i prazničnu sezonu. I to specijalno dizajniranim izlogom čiji su nam natpisi privukli pažnju. Donosimo sve o tome…

Koncept 45 x Banda Bunda

Kao savršenu uvertiru u novu 2024. godinu Koncept 45 odabrao je mladu umetnicu Unu Đuranović. Reč je o grafičkoj dizajnerki koja stoji iza sopstvenog brenda grafičkog dizajna Banda Bunda. Kreirajući sadržaj i razvijajući koncept za isti vodila se istraživanjem lokalnog mentaliteta, žargona i drugih društvenih koncepata kao takvih. Njen fokus bazira se na tipografiji i posterima, i omogućava da se kroz kreativni proces istraže različite teme. Takođe, kroz dizajn prenosi priče koje intrigiraju i oslikavaju našu kulturu u savremenom vremenu. Koncept 45 je odabrao dva natpisa: Ti pajki, ali nemoj više da si mi se javio i Ti ka’ da si Monica Belluci. Ova dva natpisa šalju kreativnu i duhovitu poruku direktno sa izloga prodavnice u Kralja Petra.

Učitati još
Zatvori