Alexander Wang je rekao da je hypebeast era u punom jeku, a Naomi Campbell je upravo postala njegova ultimativna muza. Nova kampanja američkog dizajnera idealno je otelotvorenja onoga što smo nazivali avangardnom modom čiji je neprikosnoveni imperativ hibridni stil, spoj nespojivog i radikalno odsustvo skladnosti. Kada je Miu Miu smenio Balenciagu proglašena je ekspanzija formal weara koji je neminovno smenio ekstravagantni izražaj i promišljanje unutar mračne filozofije koja je minimalizmu namenila novo značenje. U teorijskom okviru modne avangarde minimalizmu je bilo namenjena definicija koja bi spektar boja svela na crnu, belu i eventualno sivu, a nova kampanja brenda Alexander Wang glasno poziva na uspostavljanje još jedna fashion villoan ere.
Naomi Campbell kao nikada pre
Omiljeni supermodel svoj uticaj nije svela isključivo na period devedesetih kada su manekenke zvanično postale neizostavan element pop kulture već je moć usmerila ka provlačenju kroz brojne tranzicije modne industrije i na pisti je ostala do dan-danas. Ipak, Naomi Campbell u novoj Alexander Wang kampanji izgleda kao nikada pre. Ako smo do sada smatrali da je njena neprikosnovena pojava odraz moćne i samouverene žene, sada je to jasnije nego ikada. Radikalni pristup prikazivanju kolekcije nije neuobičajen za američkog dizajnera, ali rekli bismo da je nova kampanja upravo pomerila granice nadrealnog izraza.
Alexander Wang i modna avangarda
Jednu od najuspešnijih kampanja brenda Alexander Wang fotografisao je Jamie Morgan čije radovi neretko predstavljaju vid alternativne fotografije. Upravo zbog toga, on je bio idealan izbor koji je u potpunosti preneo viziju američkog dizajnera. Wang je želeo da predstavi ženstvenost oštrih ivica implicirajući da womanswear pre svega treba da osnažuje žense u nameri da izraze ono što se neretko nalazi u njima, a to je fuzija dva arhetipa – ženske nežnosti i muške snage. Stilizovanje je pripalo Danny Reed.
Foto: Instagram (@naomi, @alexwangny)