Marketing tim ženskog sektora sportskog giganta Nike poznat je po neobičnim kolaboracijama, sa talentovanim dizajnerima.
Nedavno smo pisali o saradnji koju je Sami Miro ostvarila sa Nike Women, kada je kreirala jakne za američki olimpijski tim ritmičke gimnastike. Mesec dana kasnije u fokusu je dizajnerka Yoon Ahn (nama poznata kao Yoon Ambush), koja je dve godine radila na ovoj kolaboraciji. Pored raznih modela, njena glavna je teniserka Naomi Osaka. Who run the world? Girls.
Yoon, Naomi & US OPEN
Sportska odeća ne mora biti dosadna, to su nas svojevremeno naučile Serena i Venus Williams. Upravo ova kolaboracija, koja izlazi danas (27. avgusta) svoju premijeru imaće u okviru teniskog turnira US Open. Naomi Osaka će tokom svog takmičenja na turniru nositi specijalno dizajnirane autfite iza kojih stoji Yoon Ahn, koja takođe poseduje sopstveni brend Ambush.
Naomi će nositi zelenu varijantu kompleta za dan, a crnu za noć, a cela kampanja nosi slogan “dare to hit different”.
Yoon i Nike već iza sebe imaju zavidnu istoriju saradnji, a popularna dizajnerka svaki put ispolji svoju kreativnost na nov način. Patike iz njenih kolaboracija mogli smo da kupimo čak i u Beogradu, u okviru radnje Tike koja prodaje limitirane serije. Yoon je jako popularna u streetstyle krugovima, a ovu naizgled retro kolekciju pripremala je skoro dve godine. Koledž jakne i suknje na falte okosnica su nove kolekcije, za čije su potrebe stilizacije korišćene i Nike Cortez patike.
The legend has landed
Upravo je ovo caption koji je Nike posvetio japanskoj teniserki, povodom ove kolekcije. Naomi Osaka, pored dugogodišnje saradnje sa brendom Nike, je trenutno zaštitno lice američkog beauty brenda Maybelline.
Savršen tajming, pred veliki teniski turnir, idealan je za promociju raznih kolaboracija i saradnji. Naomi je ove sezone zavredila mnogo pažnje, i čekamo njen učinak na samom terenu. Nadamo se da će je “dare to hit different” mantra dovesti do nove titule. Go girl.
Foto: Instagram / @yoon_ambush / @nikewomen / @naomiosaka / @ambush_official