

The girl is unstoppable
Više puta smo na Journal platformi pisali fenomenu zvanom Nara Smith, kao i njenom talentu da se potpuno izdvoji iz mase aktuelnih svetskih internet persona. Njena marketing strategija je potpuno jedinstvena, i upravo je zato svi brendovi angažuju za saradnje. Prezastupljenost takođe može biti mač sa dve oštrice ali Nara i to rešava bez previše muke. Svakh svoju saradnju uspeva da prilagodi sebi, a da istovremeno one nimalo ne liče jedna na drugu.
Početak februara obeležio je odlazak na Calvin Klein reviju, kao i digitalna saradnja sa brendom. Za sredinu meseca bila je rezervisana premijera Amina Muaddi kampanje, a ovaj spoj je (složićete se) pravi marketinški pogodak.
Nara Smith x Amina Muaddi
Kao što sam naslov kaže – Nara Smith gazi sve pre sobom. Vrtoglave štikle koje su signature istoimenog brenda poznate dizajnerke Amine Muadi prestavljene su kao nemilosrdne, a glavna akterka Nara Smith koristi ih kao svoje oružje u destrukciji.
Sa druge strane, ona u Amina Muaddi štiklama uspeva i da vežba, kada od svog vrlo gustog rasporeda pronađe par mjnuta za prekopotreban workout. Nara je definitivno multitasker, kako nam prezentuje balans između porodičnog života ss troje male dece i glamura koji prati njenu influens personu. Za kratko vreme postala je vrlo prepoznatljiva, pa je sada viđamo i u modnim kampanjama koje nisu vezane za američko tržište. That Nara reign just won’t let up.
What’s next?
Kako je Nara proglašena Gen Z verzijom Marte Stewart, ono što očekujemo je proširenje sopstvene platforme u okviru lifestyle kategorije. Istovremeno, njeno primarno zanimanje jeste modeling, pa je zato često viđamo kao zaštitno lice modnih i beauty brendova. Ona je došla kao pravo osveženje kada su internet persone u pitanju, a konkurencije nema ni na vidiku. Ostaje nam da vidimo u kom će se smeru njena karijera razvijati, ali kao što smo rekli na samom početku – this girl is unstoppable.
Foto: Instagram / @aminamuaddiofficial