Novogodišnja Gucci kampanja je prava modna idila
Novogodišnja Gucci kampanja je prava modna idila

Novogodišnja Gucci kampanja je
prava modna idila

Vreme praznika iznedrilo je svojevrsnu konzumerističku strategiju koja bespogovorno prolazi iz sezone u sezonu. Reč je novogodišnjim reklamama, kampanjama, editorijalima koji su u ovom periodu promišljeniji i nastoje da veoma lukavo uđu pod kožu onima koji se nalaze ispred ekrana. Od prvih taktova pesma All I Want For Christmans Is You, preko prepoznatljivog crvenog kamiona sa natpisom Coca Cola, pa sve do istaknutih modnih kampanja – praznična euforija prati nas u stopu. Tako je Jacquemus probio led i u novoj GUIRLAND kampanji prikazao Kendall Jenner onako kako samo Simon može, a komadi iz kolekcije su se uveliko našli na našoj listi želja koju šaljemo Deda Mrazu. Zatim je i Miu Miu predstavio svoju holiday season viziju i doačarao nam prazničnu atmosferu šljokicama, tvidom i glamurom. Ali, to nije sve! Kako je i sam naslov nagovestio, došao je red na Gucci čija novogodišnja kampanja New Gift zaista jeste prava praznična modna idila.

Praznična modna idila by Sabato de Sarno

Čini se da je Sabato de Sarno bio odličan izbor italijanske modne kuće. Zašto? Zato što još uvek nije načinio nijedan pogrešan korak, a referentni sistem mu je u savršenom fokusu. Povratak minimalističkog pristupa modnoj ideologiji i odavanje svojevrsne počasti zlatnoj eri Toma Forda ispostavilo se kao idealan trenutak za smesnu stilskih preferencija i ukidanje nagomilanog kiča Alessandra Michelea koji je odslužio svoje. Iako je njegova neprikosnovena vizija značajno uticala na klimu unutar modne industrije, ciklično kretanje trendova dovelo nas je do Sabata de Sarnoa čije dugogodišnje iskusvo bez pozicije kreativnog vođe ipak – radi posao.

U prilog ovoj tezi govori i novogodišnja New Gift kampanja koja prikazuje pravu prazničnu modnu idilu. Postavljena u nekoliko različitih situacija, prostora i stilova dočarala je moć zajedništva, ljubavi i bliskosti kroz prizmu prepoznatljivih Gucci kreacija i vanvremenskog vizuelne manifestacije. U fokusu su otmene siluete i temperamentni stav, a iza kreativne vizije kampanje stoji niko drugi do Sabato De Sarno dok je ulogu umetničkog direktora preuzeo Riccardo Zanola. Kampanju New Gift fotografisao je Anthony Seklaoui, a stilizovala Alastair McKimm.

Foto: Instagram (@gucci)

Učitati još
Zatvori