Nova modna kampanja brenda GCDS slavi paparazzo kulturu
Nova modna kampanja brenda GCDS slavi paparazzo kulturu

Nova modna kampanja brenda GCDS
slavi paparazzo kulturu

Dešava se ono što smo dugo čekali – modne kampanje ponovo postaju zabavne! Nakon bezbroj studijski odslikanih foto materijala sa proizvodima u krupnom planu konačno dobijamo storytelling i radnju u okviru kampanja koje brendovi plasiraju početkom 2024. godine.

Sezonu je otvorio srpski top model Nataša Vojnović u viralnoj kampanji za italijanski brend Dsquared2, a sada nam stiže uspešna realizacija još jednog brenda sa Apeninskog poluostrva – u pitanju je GCDS.

Opsednutost paparazzo kulturom

Oduvek smo fanatično kliktali na članke sa paparazzo fotografijama selebritija koji obavljaju dnevne aktivnosti na ulicama Los Anđelesa (kao sav normalan svet). Ko je šta obukao, ko ima novog emotivnog partnera, gde kupuju patike i kafu – we wanna know!

Sada su paparazzo fotografije nameštene kako bi se promovisale PR veze javnih ličnosti zarad reklamiranja aktuelnih projekata u koje su uloženi milioni, kao i da bi se promovisala odeća koja se na ovaj način čita kao prirodan izbor javnih ličnosti.

Saradnja sa fotografskom agencijom Backgrid

Modna kuća GCDS otišla je korak dalje i napravila saradnju sa medijskom agencijom Backgrid, koja među prvima ima ekskluzivne fotografije javnih ličnosti. Njihov template na Instagramu vrlo je specifičan kako je preko fotografija žutim slovima ispisano ko je na njima i gde ide/šta radi, te nam kampanjske fotke brenda GCDS  stižu upravo sa ovakvim ispisima i aludiraju na prave agencijske paparazzo slike.

Misija je, pretpostavljamo, da dok skrolujemo Instagram pomislimo da su ovo autentične paparazzo fotografije da bi par sekundi kasnije shvatili kako je u pitanju, zapravo, autentična modna kampanja. Tvorci ideje otišli su još jedan korak dalje i kao scenografiju koristili neka od najposećenijih celebrity mesta u Los Anđelesu, kao što su restoran Sushi Park i popularni Farmers Market.

Zašto se modni brendovi okreću spontanim fotografijama?

Krajem prošle godine modna kuća Botega Venetta prezentovala nam je kampanju čije su zvezde Asap Rocky i Kendall Jenner, a koja izgleda kao niz spontanih paparazzo fotografija.

Mesec dana kasnije u Los Anđelesu održana je Balenciaga revija koja je opet aludirala na everyday life selebritija u gradu anđela, da bi GCDS početkom 2024. godine uradio paparazzo inspired kampanju. Is this a thing now? 

Učitati još
Zatvori