

Danas je u celebrity svetu važnije imati dobrog stilistu nego dobrog agenta. Imidž prodaje sve, a većina poznatih ličnosti više zarađuje od ugovora sa svetskim fashion & beauty brendovima nego od svog inicijalnog zanimanja.
Justin Bieber jedno vreme važio je za modnu ikonu, a o njegovom stajlingu je punih 14 godina brugu vodila jedna osoba – stilistkinja Karla Welch. Poslednjih par meseci se još jedno ime provlači kada je reč o stilu Justina Biebera, a njegova nova saradnica zadužena je za mesečni obnovu njegovog ličnog garderobera, kao i neke streetstyle kombinacije. Njeno ime je Jenna Tyson.
Ko potpisuje novi stil Justina Biebera?
Justin Bieber trenutno je na pauzi kada je muzička karijera u pitanju, ali njegova modna izdanja su nešto o čemu se konstantno priča. On je do skoro radio samo sa Karlom Welch, ali, kao i svakoj saradnji, i ovoj je bio potreban boost sveže energije. Tu je uskočila Jenna Tyson, koja je prvobitno bila zadužena da refreshuje garderober popularnog pevača sa komadima iz aktuelnih kolekcija. Ova saradnja traje već par meseci, a ozvaničena je na Instagram profilu @upnextdesigner. Dakle, Karla je i dalje involvirana, ali je dobila neku vrstu pomoći. Team work makes the dream work.
Justin u poslednje vreme nosi prepoznatljive Prada, Balenciaga, Willy Chavaria i 424 komade, a čini nam se da je njegov stil ponovo talk of the internet. Obrijao je bradu, ošišao se, i rešio da ove sezone ponovo opravda svoj status modne ikone. Za sada je imao par vrlo zapaženih autfita, a čini nam se da je ovo tek zagrevanje.


Šta se desilo sa Justinovim brendom Drew House?
Pored muzičke, Justin se oprobao i u modnoj industriji. Sa svojim saradnicima osnovao je brend Drew House, koji je za kratko vreme postao omiljen među modnim entuzijastima i Gen Z publikom. Suština ovog brenda je da se, sa vremena na vreme, objavi veliki drop, ali nakon što se stvari rasprodaju pravi se mala pauza. Ovo je suprotno svim zakonima ponude i potražnje, ali i ono što ovaj brend čini posebnim. Na kraju dana – tako su u mogućnosti.
Vrednost komada ovog brenda dostiže i visoke resell cifre, pa ako posedujete neki možete dodatno zaraditi. Ovo pogotovo važi za narandžastu Drew House majicu sa aplikacijom smajlija – ona se prodaje za petostruko više. Ko kaže da komadi new age brendova ne dobijaju na vrednosti?
Foto. Profimedia. Instagram / @justinbieber