Like mother, like daughter.
Izgleda da je Kim Kardashian imala pune ruke posla postavljajući SKIMS na sam tron najpoželjnijeg brenda u igri. Promišljen marketing joj je duboko utkan u DNK, a sada svedočimo nonšalantnom preusmeravanja uticaja sa Kris Jenner na svakako najpopularniju sestru iz Kardashian-Jenner klana. Pomislili smo da je igrica uspostavljena u trenutku kada se Kim Cattrall fotografisala za SKIMS, zatim je za isti tim zaigrao i Neymar Jr. Tu smo stavili tačku i odali joj priznanje najmoćnije žene u industriji, da bi ubrzo osvanula vest da je niko drugi do SKIMS zvaničan partner NBA- i da će najfinije iz sveta košarke nositi upravo donji veš Kim Kardashian. Dok smo i to zapisivali na ne tako kratku listu uspešnih saradnji, osvanula je još jedna kolaboracija – ni manje ni više nego sa brendom luksuznog nakita Swarovski.
Verovali ili ne – ni to nije sve! Upravo je lansirana novogodišnja SKIMS kampanja i rekli bismo da je i više nego nostalgična.
Promišljeni marketing i nepromišljena kreativna industrija
Kim Kardashian zaista jeste marketinški mag i čini se da su SKIMS kolaboracije, kao i odabir istaknutih lica kampanje i više nego promišljeni. Ako ste zagovornik mantre da uvek postoji ALI, ovo je jedan takav primer. Novogodišnja SKIMS kampanja izazvala je brojna, plastično rečeno, oduševljena. Kim zaista izgleda kao supermodel iz perioda sedamdesetih godina, kao i svi prateći elementi kampanje. Klizaljke, skije i ukrštanje neusklađenih ideologija novogodišnjih praznika i transparetne letnje estetike izazvalo je više govorkanja od Kendall Jenner i Jacquemus kampanje naglašavajući izraziti vizoonarski impuls kreativnog tima na čelu sa fotografkinjom Nadiom Lee Cohen.
Niz hvalospeva bez indikacija o upitnom referisanju na nekadašnje idejne tvorce i istinske reformatore vizionarskog duha. Kompleksnost kreiranja kampanje, pogotovo kada je reč o ne-umetnicima poput Kim Kardashian, neretko je stacioniar na nivou pronalaženja inspiracije u popularnim konceptima koji su se realizovali u drugoj polovini prošlog veka. Zašto je ovo važno istaći? Zato što se novogodišnja SKIMS kampanja referisala na kultni francuski magazin za odrasle.
Magazin Lui
Novogodišnja SKIMS kampanja inspirisana je naslovnim stranama francuskog magazina za odrasle Lui. Njihove naslovnice postale su kultne, a referentne tačke pronašli smo u novembarskom izdanju iz 1966. i februarskom iz 1971.
Foto: Instagram (@skims)