Olimpijske igre u znaku modne dominacije – evo koji su brendovi iskoristili svoj marketinški potencijal
Olimpijske igre u znaku modne dominacije – evo koji su brendovi iskoristili svoj marketinški potencijal

Olimpijske igre u znaku modne dominacije – evo koji su brendovi iskoristili svoj marketinški potencijal

Neprestano isčekujemo nove kolekcije, kampanje ali i revije highend etiketa koje pasionirano favorizujemo. A kada se u fokusu istih nalazi događaj kao što su Olimpijske igre, činjenica je da marketinške sposobnosti brendova dolaze u prvi plan. Sama činjenica da se jedan od najuvaženijih sportskih događaja ove godine održava u Parizu, poentirala je da će modna igra na neki način obeležiti ovaj događaj. Francuzi su već pridobili epitet jednih od najboljih domaćina do sada, kako je na večeri otvaranja zapevala Celine Dion koja se ovim podvigom vratila na pevačku scenu. Saznali smo ko je koga nosio, dobili smo prvo zlato zahvaljujuči Damiru Mikecu i Zorani Arunović dok ćemo se sada fokusirati na marketinšku strategiju modnih brendova koje stavljamo u fokus.

Sponsored by LVMH


Činjenicu da modna industrija na neki način vodi ovogodišnje Olimpijske igre poentira i sponzorstvo jedne od najvećih modnih korporacija, LVMH-a. S tim u vezi, sasvim je jasno zašto Dior i Louis Vuitton predstavljaju jedne od najzastupljenijih brendova na ovoj manifestaciji. Poznata francuska kuća s prepoznatljivim monogramom koji u fokus stavlja kvadratnu šaru, dizajnirao je čak i kovčege u kojima medalje svih disciplina mirno čekaju svoje pobednike. Pharell Williams, kreativni direktor muškog odseka poznate kuće bio je jedan od onih koji je nosio Olimpijski plamen. Kroz svoje kampanje Louis Vuitton pozicionirao se u sam fokus Olimpijskih igara. A i sami znamo da to za francusku kuću znači podizanje profita.

Pored olimpijskih uniformi mnogih reprezentacija koje želimo, i modna kuća Dior kreirala je neke neke od nezaboravnih autfita. Lady Gaga koja je tokom svoje izvedbe pesme francuske ikone Zizi Jeanmaire Mon Truc En Plumes, nosila glamuroznu kraciju modne kuće Dior koja je u fokus stavila omaž francuskom kabareu. Takođe, pomenuta kuća kreirala je kostim Aye Nakamure i mnogih drugih.

Ukoliko vam neki autfit s ovogodišnjih Olimpijskih igara zapadne za oko, znajte da ga vrlo verovatno potpisuju Louis Vuitton ili Dior.

Marketing 101


Trenutno, čini se da Luois Vuitton i Dior ambasadori ne mogu biti ponosniji. Međutim, i drugi brendovi naoružali su svoju marketinšku igru. Coperni podstakao nas je da još više zavolimo obožavani Swipe Bag, rekreirajući olimpijske šarenolike krugove. Američki tim kao svoju desnu ruku selektovao je pop ikonu Beyonce. Koja je u promo kampanji pomenute ekipe nosila cusom made Thom Browne bodi i glamurozni plašt.

Isto tako, postojali su brendovi od čijih smo marketinških ekipa očekivali mnogo više. Jedan od njih bio je i Saint Lurent. Čiju je originalnu kreaciju nošenu od strane Zizi Jeanmarie, muze fransuskog dizajnera, rekreirao Dior, za Lady Gagu. Naravno, Saint Laurent u ovom slučju nije imao drugih opcija, kako Dior predstavlja jednog od glavnih sponzora zajedno s LVMH grupacijom.

Marketing modnih brendova ovog puta još više nas je podstakao da neprestano pratimo Olimpijske igre. A mi željno isčekujemo svaki potez naših omiljenih etiketa.

Učitati još
Zatvori