Pamela Anderson doživela je medijski comeback u toku prošle godine, kada je svet ugledao njen dokumentarac “Pamela: A love story”. Postala je zaštitno lice kampanja brendova Jacquemus i Pandora, a pokrenula je i no make up movement gde motiviše žene da oslobode svoje lice šminke i igraju na prirodno izdanje.
Upravo tako, bez šminke, Pamela se fotografisala za novu spring kampanju modne kuće Proenza Schouler koja je juče bila jedna od zapaženijih objava na društvenim mrežama. O čemu se radi?
Bez šminke u 2024.
Beauty industrija je krajem prošle decenije nadmašila modnu, a ovaj trend opstao je zahvaljujući društvenim mrežama i beauty influenserima. Pamela Anderson je, onda, stigavši na Nedelju mode u Parizu rešila da garderobu stavi u prvi plan, te svoje lice oslobodila šminke kako bi odevni komadi bili u primarnom fokusu.
Dakle, Pamela je jednim potezom obesmislila beauty rutine i udarila na egzistenciju šminkera širom planete. Make up free is here to stay.
Moda u prvom planu
Uprkos činjenici da je modna scena u jednom momentu stagnirala i grčila se između krize usled pandemije i novonastalih potrošačkih želja i navika, Proenza Schouler tim rešio je da vrati modu u prvi plan. Izabravši Pamelu Andreson kao zaštitno lice za novu spring kampanju PS marketing tim šalje poruku da je povratak fokusa na statement komade prioritet i obaveza svake modne kuće.
Brendovi u poslednje vreme previše pažnje posvećuju samim kampanjama (Jacquemus, we’re talking to you) da je garderoba često u potpuno drugom planu, što je inicijalno pogrešan pristup in the long run. Da, hype je tu, ali da li je hype jedini legacy koji će izvesni dizajneri ostaviti u amanet, gde se za 10 godina niko neće sećati njihovih kreacija? Proenza Schouler vraća prave stvari na pravo mesto, a fotograf nove (maestralno odrađene) kampanje je Davit Giorgadze.
Foto: Instagram / @d.avit / @pamelaanderson / @proenzaschouler