Direktno sa ulica Pariza, omiljeni kreativni dvojac i autorke jednog od najdražih nam podkasta 528.fm, fotografkinja Stefana Mijatović i model Antonina Lončarević prenose nam utiske sa tekuće Nedelje mode. Ekskluzivno za Journal, Stefana nam doprema modne razglednice koje prate Antoninini utisci sa predstavljanja nove Lanvin kolekcije.
Sa lica mesta: Paris Fashion Week
U toku je Nedelja mode u Parizu – pravi creme de la creme na kraju ovogodišnjeg septembarskog haosa – u okviru kojeg smo imale priliku da prisustvujemo prezentaciji capsule kolekcije jednog od najstarijih francuskih modnih kuća – Lanvin.
Početkom godine, modnu industriju su šokirale vesti da dugogodišnji kreativni direktor Bruno Siaelli napušta ovu modnu kuću, na čijem je čelu bio od 2019. godine. A da hip-hop kultura ima sve veći uticaj u modnoj industriji, govori u prilog činjenica da je na mesto Bruno Siaellia stao upravo poznati američki reper – Future.
Kakav je rebrending pripremio Future? Prenosimo vam detalje u celosti.
Sa dolaskom američkog repera na poziciju kreativnog direktora nije nas začudilo što je muzika glavna inspiracija, a kako i sam brend kaže, Future kroz svoju viziju pravi most koji zbližava modu sa muzikom. Ljubitelji ove modne kuće smatraju da je upravo ovaj korak prikladan omaž istoimenoj dizajnerki – Jeanne Lanvin čija je muza bila njena jedina ćerka – proslavljena muzičarka Marguarite.
Naime, Future se vraća korenima brenda, kombinujući specifične Lanvin krojeve, siluete i detalje sa modernom vizijom, koji treba da približe brend mlađoj publici. Dodat je modern touch na komade iz 20-tih i 30-tih godina.
Iako je kolekcija namenjena i muškarcima, broj ženskih kreacija preovladava.
Koliko dugo je pripremana kolekcija – i zašto nema revije?
U razgovoru sa Lanvin timom saznajemo da je za izradu jedne haljine potrebno više od 100 sati rada, a da je kolekcija bila u izradi više od tri meseca.
Zašto nema revije ove godine? je bilo naše prvo pitanje.
Lanvin je za ovu sezonu odlučio da predstavljanje bude intimno, čiji je cilj bio ponovno konektovanje ljudi sa brendom. Instalacije u okviru kojih su izloženi komadi davale su osećaj kao da posmatrate umetničko delo u muzeju, čime su dodatno naglašeni vanvremenski komadi koji su prikazani – poput klasičnog trench coata.
Iako nas je prezentacija približila Futureovoj viziji, verujemo da ima vrlo izazovan zadatak da uradi rebranding koji će brend ponovo učiniti relevantnim.
Tekst: Antonina Lončarević
Foto: Stefana Mijatović