Portugalski održivi modni brend ISTO. nudi potrošačima obilaske fabrika i transparentnost cena
Portugalski održivi modni brend ISTO. nudi potrošačima obilaske fabrika i transparentnost cena

Portugalski održivi modni brend ISTO. nudi potrošačima obilaske fabrika i transparentnost cena

Koji stepen nepoverenja imamo kada čujemo za samoproglašeni „održivi“ brend? Da li bi se to promenilo kada bismo mogli da gledamo dok se odeća pravi? Ili bi se promenilo kada bismo znali koliko novca zahteva svaki korak izrade jednog komada odeće? Upravo to je ono čime portugalski modni brend ISTO. radi na obezbeđivanju onog što oni smatraju ključnim faktorom svog brenda – transparentnosti.

Šta je „fakturizam“?

Umesto samo da govori o etici i održivosti njihovog brenda, ISTO. je osmislio koncept „fakturizma“ koji otvara vrata potrošačima da sami za sebe vide način na koji se proizvodi svaki komad odeće koji izađe iz njihovih fabrika. Obilazak fabrika sa kojima brend sarađuje je prvi od načina na koji brend osigurava transparentnost svoje misije ka ekološki svesnoj, ali i društveno odgovornoj proizvodnji.

Oragnizovani besplatni obilasci fabrika omogućava kupcima da se upoznaju sa procesom pravljenja organske odeće. Mesto na obilasku je moguće zakazati putem prijave na njihovom sajtu.

Transparetnost cena

Kompletna transaprentnost cena od troškova materijala, preko troškova proizvodnje, je korak dalje koji je ovaj portugalski brend odlučio da preuzme. Transparentnost ne samo načina proizvodnje svojih komada, već i novca utrošenog u proizvodnju svakog pojedinačnog komada, omogućava njihovim potrošačima svesniju kupovinu, kao i kupovinu luksuzne odeće po ceni koja, ni manje ni više, odgovara njenoj proizvodnji.

Kvalitet, ne kvantitet

Kao što znamo, sve ubrzanije menjanje trendova i diktiranje prekomerne kupovine, samo po sebi, nije održivo. Stoga, nije iznenadjujuće to što ISTO. kolekcije propagiraju investiciju u komade koji će godinama služiti kao klasici koji se mogu nositi na dnevnoj bazi.

Kvalitet materijala, svesna proizvodnja i transparentnost, samo su neki od koraka kojima jedan modni brend može da preuzme da osigura što viši stepen održivosti. Iako uzmemo u obzir da neretko ni “održiva moda” nije sasvim održiva, ni jedan korak u dobrom pravcu ne treba ostati nezapažen.

Učitati još
Zatvori