Nemačka blogerka Leonie Hanne jedna je od pionirki influensa i na Instagramu je prati skoro pet miliona ljudi. Ona i njen emotivni i biznis partner, Alexander Galievsky, napravili su pravu malu imperiju, a on je zadužen za sav kreativni kontent koji se izbacuje na njene mreže.
Klijenti i čelni ljudi svetskih modnih kuća je obožavaju, a Leonie je zbog obima posla svoje prebivališnu adresu iz Hamburga prebacila u London, kako bi bila u centru modnih zbivanja.
Njena platinasta kosa je njen zaštitni znak, a sitna građa joj dozvoljava da ponese najrazličitije kreacije, pogotovo kada je visoka moda u pitanju.Čest je gost filmskih festivala, haute couture revija inglamuroznih događaja, na kojima se svaki put potrudi da modno nadmaši sve ostale zvanice i to joj, vrlo često, polazi za rukom.
Doručak kod Tifanija
Leonie je nedavno bila gost na otvaranju nove Tiffany&Co radnje u Berlinu, a za potrebe promocije rekreirala je opening scenu kultnog filma ‘Doručak kod Tifanija’ u kojoj Audrey Hepburn stoji ispred izloga poznate juvelirnice na Petoj aveniji.
Mala crna haljina, rukavice, sunčane naočare i gomila preskupog nakita referenca je koja se decenijama koristi kao svojevrsni moodboard, a kada na to dodamo kroasan i kafu imamo holivudski blokbaster starterpack.
No carbs day?
Veliki broj komentara ispod ovog videa odnosi se upravo zapažanje kako blogerka nije ni zagrizla kroasan, te kako je kartonska ambalaža za kafu potpuno prazna, uz dodatak kako, i uprkos tome, blogerka u ovom videu izgleda sjajno.
Da li je imala no carbs day ili je prethodno obilno ručala ne znamo, ali slažemo se da je u tom segmentu mogla da bude trunku uverljivija. Mada, i dalje nam je prodala Tiffany&Co. nakit, a na kraju dana to je i jedina poenta, zar ne?
Foto: Profimedia, Instagram / @leoniehanne
/ @airrobe