Prada hotline: Otkrivamo pozadinu nove intrigantne kampanje italijanske modne kuće
Prada hotline: Otkrivamo pozadinu nove intrigantne kampanje italijanske modne kuće

Prada hotline: Otkrivamo pozadinu nove intrigantne kampanje italijanske modne kuće

Back to the basics

Italijanska modna kuća Prada u modnom svetu održava svoju relevantnost sezonama unazad. Nakon eskperimentisanja sa nylon kolekcijama i recyclable materijalima ove jeseni fokus je na promovisanju konverzacije. One istinske, prave, old school razmene rečenica, saveta i mišljenja. Upravo je to i tema nove kampanje, u kojoj glavne uloge umesto modela igraju – pravi glumci.

Njihove međusobne dijaloge napisala je glumica, scenaristkinja i producentkinja Miranda July, koja se ujedno nalazi i na drugoj strani telefonske linije.

Zašto dijalog? Upravo se dugim, detaljnim razgovorima donose odluke i smišljaju ideje vezane za celokupan brending, dizajn i biranje saradnika kada je reč o Prada timu. On je ključ funkcionisanja celokupnog tima brenda, te su rešili da ga ponovo ožive. Bez poruka, facetime-a i ostalih pošasti tehnologije – vraćamo se na stari dobri intimniji razgovor. Predstavljamo vam Prada hotline.

Prada Hotline bling

Pričanje telefonom je mnogo autentičnije od slanja poruka. Ne možete pogrešno proceniti nečiji ton, emoticon ili znak interpunkcije. Prada nas ove sezone vraća na fabrička podešavanja, klasičan razgovor i prisutnost. Osim hotline linije (čiji je broj na bilbordima širom sveta) tu su i međusobni razgovori, između glumaca. Dok je u fokusu savršena braon torba od prevrnute kože, mi usput slušamo razgovor koji naši protagonisti vode sa glasom iz slušalice.

Hunter Schafer, Harris Dickinson, Ma Yili, Damson Idris i Letitia Wright glavni su akteri kampanje, a iza fotografija stoji Willy Vanderperre.

Back to school, back to office, back to real values

Čini nam se da današnji smart telefoni služe samo za skrolovanje po društvenim mrežama i ignorisanje poziva. U vreme napretka tehnologije i ekspanzije socijalnim mreža, prava konekcija među ljudima polako nestaje.

Ova kampanja je tu da nas podseti pravim vrednostima, neobaveznim ili ozbiljnim razgovorima i pravoj konekciji. Bila ona fiksna, mobilna ili face to face.

Učitati još
Zatvori