Who’s on the line? Prada and Dior: Sve o kampanjama koje stavljaju Corpcore i Mob Wife estetiku u fokus
Who’s on the line? Prada and Dior: Sve o kampanjama koje stavljaju Corpcore i Mob Wife estetiku u fokus

Who’s on the line? Prada and Dior: Sve o kampanjama koje stavljaju Corpcore i Mob Wife estetiku u fokus

Dok gotovo svi inostrani portali obaveštavaju o vrelom talasu koji je zahvatio Balkan, modna industrija odlučila je da nam servira još vrelije kampanje, vesti ali i neočekivanu količinu novih brend ambasadora. Za nas, u Beogradu gde temperature prelaze četrdeseti stepen a asfalt želi da iskoči iz svoje zacementirane kože, leto donelo je visoke temperature. Dok je high-end etiketama širom sveta uz neka nova lica donelo nove načine poslovanja, publiku ali i imidž. Loewe u svoj seksepilni krug uveo je, sada modnog,Agenta 007. Saint Laurent igrao je na senzualnost sa Zoe Kravitz. Dok je Moschino prezentovao prvu kampanju pod kreativnim vođstvom Adriana Appiolaze.

No, kako su ovog meseca muški modni klanovi svoja delovanja prezentovali pod epitetom gorućih vesti, Prada i Dior novitetima podsetili su nas da žene ovaj buisness poznaju možda i najbolje. Miuccia Prada stavila je Corpcore u sam fokus nove kampanje poentirajući Now That We’re Here narativ. Maria Grazia Chiuri s druge strane, odlučila se za Mob Wife estetiku. Čije je korene smestila u šezdesete godine prošlog veka. Iako rad poznate dizajnerke nije obožavan od strane modnih kritičara, pored komada koji mirišu na delimično izvlačenje profita, sama kreativa kampanje dobila je zeleno svetlo, evo i zašto.

Dior’s Mob wife form 60’s


Ukoliko vas od cvetnih nota Miss Dior parfema zaboli glava, vrlo je moguće da gotovo isto reagujete i na pređašnje kolekcije poznate etikete. Kako je Dior modna kuća koja očarava svojom bogatom istorijom, na ovogodišnjoj Nedelji visoke mode u Parizu očekivali smo nešto interesantnije modele. Za uzvrat, dobili smo grčki arhitip kao inspiraciju i ready-to-wear sekciju u samoj žiži couture sage.

Međutim, Maria Grazia obradovala nas je novom kampanjom koja je u fokus stavila Autumn Winter 24 kolekciju. I pogodite šta – pomešala je leopard print kapute sa brzim naočarama, a nama to miriše samo na Mob Wife estetiku. Roze senka u unutrašnjosti kapka manekenki koja uz hladan pogled poentira ženstvenost, lice bez preterane mimike, kaputi i over all chic (Dior) spy look vodili su glavnu reč.

Da, one nose Dior. Leopard print kaput koji želimo, brze naočare koje će vrlo verovatno postati IT model leta i dići finansijske brojke francuske kuće ali i kožne komade vredne pomena. Možda kolekcija u celosti ne dobija zeleno svetlo, kako joj torbe ali i mantil sa grafitnim Miss Dior natpisom nisu forte. Ali je kreativa uz pojedine komade opravdala očekivanja.

Iza objektiva ovog puta našle su se Alice Schillaci i Sarah Jones, stavljajući svoj potpis na jednu od interesantnijih Dior kampanja godine. Maria Grazia u fokus tematike selektovala je smelu stranu ženstvenosti. A sama inspiracija bile su moćne žene iz šezdesetih godina prošlog veka.

Prada, in conversation


S druge strane, Prada nas je svojom Fall/Winter 2024 kampanjom na neki način uvela u svoj interni krug. Glavne zvezde kampanje bili su glumci znani širom sveta. Koji pored istog karijernog puta kao sponu imaju i ugovor s italijanskom kućom. Hunter Schafer, Harris Dickinson, Damson Idris, Letita Wright i nova ambasadorka Yili Ma, u kampanji sporazumevali su se telefonima. Jedni drugima prenoseći anegdote pod Pradinim potpisom. Nagrađivana spisateljica Miranda July, našla se u ulozi scenariste kampanje. Dok smo mi, malo je reći, ljubitelji Pradinog corpo kruga.

Foto: Prada / Instagram / @dior, @prada /

Učitati još
Zatvori