

Domaći brend Questionmark servirao jednu od najboljih kampanja za Dan zaljubljenih – koja slavi sve forme ljubavi
Ovo je priča o snazi. O borbi. O ljubavi koja ne poznaje granice.
Dan zaljubljenih je gotovo iza ugla, a kampanje naših omiljenih modnih brendova su već pristigle. Baleniaga ljubav vidi na hypebeast način, Gucci kroz ljubavna pisma, a domaći modni brend Questionmark kroz konekcije na gotovo svakom polju. Neretko govorimo o kampanjama stranih modnih brendova, ali se sada u moru ruzičastih i crvenih odvenih komada i srca izdvojila ona u crno-belom formatu. Poznati brend već nekoliko godina predstavlja našu omiljenu modnu destinaciju, koju favorizuju brojne it devojke.
Ono što izdvaja novu LOVE AND OTHER BONDS kampanju od ostalih je fantastična i duboka priča koja je oblikuje. Naime, glavna lica ovog projekta su neke od naših omiljenih influenserki, manekenki, ali i pevačica. Mnoge od njih neretko viđamo u Questionmark odevnim komadima, a sada se nalaze na jednom mestu, i slave sve forme ljubavi. Iza objektiva se nalazio poznati fotografski dvojac, Luka Bošković i Stefan Stojanov, dok kreativnu direkciju potpisuje Marko Stefanović.
• Ideologija ljubavi i Dana zaljubljenih •
Ovog Dana zaljubljenih slavimo sve ljubavi – jer ljubav nije jedna priča. Ljubav su mnoge.
Dan zaljubljenih je praznik namenjen našim voljenima. Neretko ga vezujemo za emotivne partnere, te na ovaj dan obavezno odlazimo na isplanirani dejt za koji se lickamo satima. Međutim, da li su naši emotivni partneri jedini aspekat života u koji smo zaljubljeni? Ukoliko tako jeste, onda vrlo verovatno negde grešimo. Porodica, prijatelji, posao – sve su ovo aspekti života koji pored emotivnih partnera čine naš život. Stoga, treba češće da podsećamo sebe na one ljubavi koje nisu samo u dvoje, na zajednicu i ljude koji su tu za nas i kada smo single.
Baš takvu ljubav, koja ne zna za godine, granice i vrstu konekcije, poentira nova kampanja domaćeg brenda Questionmark. Ona nas podseća da volimo, jasno, glasno i bez stida, i to ne samo naše emotivne partnere već sve oko sebe – roditelje, prijatelje, kućne ljubimce, porodicu i svemu slično.
• Questionmark LOVE AND OTHER BONDS kampanja •
Ljubav nije uvek ono što očekujemo.
Glavne aktere pomenute kampanje predstavljaju parovi svih generacija i seksualnih opredeljenja, prijateljice, majke, ali i kućni ljubimci. Svako od njih je podelio svoju vizuru ljubavi. Ove individue su pojasnile raznolike oblike ljubavi, poentirajući da upravo sve njih treba da slavimo 14. februara. Slavica i Paja su govorili o svojoj romansi u trajanju od skoro četiri decenije, Nela o značaju i snazi majčinstva, članice benda Pretty Loud o zajedništvu i slobodi, Sefan i Paulo o svakom životnom koraku koji u svojoj suštini prožima ljubav, a Mina Milutinović o konekciji između brata i sestre. Pomenuta kampanja imala je još mnogo aktera među kojima su Danijela Dimitrovska, Sara Jovanović, Milica, Luka i Sara i mnogi drugi.
LOVE AND OTHER BONDS kampanja Questionmark brenda nas je podsetila na sve oblike ljubavi, koje treba da negujemo i čuvamo pre, tokom, i nakon 14. februara.
Photo: @lukaboshkovic & @faustojanov
Video: @alleksou
Creative Direction: @marstefanovic
Hair: @zvezdanahair
Makeup: @marijastosicmua
Fashion: @kajlijo