Ako jedan brend možemo estetski da okarakterišemo kao potpuno američki onda je to, bez sumnje, Ralph Lauren. Glavna linija, kao i ona koja nosi prefiks Polo, oduvek su reprezentovale klasičan, prepoznatljiv američki stil iz filmova i serija.
Sigurno se sećate i da je Rachel iz serije “Prijatelji” radila za marketing sektor ovog poznatog brenda, kada je njegova popularizacija tokom devedesetih dostigla svoj vrhunac.
Nova kampanja, snimana upravo na ulicama Njujorka, vraća nas u vreme filmičnih scena u kojima je ovaj grad, dekadama, predstavljan kao a place to be.
New York – a place to be
Ralph Lauren, koji je svoj brend inicijalno osnovao davne 1967. godine, rođen je u Njujorku. Svu svoju inspiraciju duguje upravo njemu, te je svaka kolekcija svojevrsni omaž upravo gradu koji ‘nikada ne spava’.
Glavni protagonisti nove kampanje su američki modeli Taylor Hill i Matthew Noszka, koji nas vode kroz prepoznatljive delove Njujorka.
„Uvek sam bio inspirisan Njujorkom. On važi za mesto prelepih kontradiktornosti. Vanremenski je, magičan, luksuzan i poseduje sebi svojstven stil i kulturu. To je moj grad – gde sam prvenstveno i počeo – i gde se snovi sanjaju, ali i ostvaruju. Ne postoji mesto na svetu koje je slično Njujorku”, rekao je dizajner.
Ako obratite pažnju, celokupna nova kampanja podseća vas na neki od kultnih filmova sniman upravo na ulicama Menhetna.
Ralph Lauren na Olimpijskim igrama
Pre lansiranja jesenje kampanje, modna kuća Ralph Lauren bila je veliki deo Olimpijskih igara u Parizu. Naime, uniforme američkih sportista za otvarajuću ceremoniju dizajn su upravo ovog brenda.
Pored sportista, marketing tim brenda je u Parizu okupio i svoje ambasadore, a organizovan je i zaseban događaj koji je kao zadatak imao da u prvi plan komunicira atraktivne komade koji nose Ralph Lauren potpis. Među glavni promo licima našli su se Kendall Jenner, Nina Dobrev, Billie Eilish, Evan Mock i Emma Chamberlain.
Foto: Instagram / @matthew_noszka , @taylor_hill , @ralphlauren