Da su granice između stvarnog i virtuelnog sveta svakim danom sve tanje, činjenica je koje smo svi u velikoj meri svesni. Razlog tome jesu i sve veći napori globalnih brendova – iz različitih oblasti – da svoju marketinšku i prodajnu startegiju baziraju na doživljaju, i to posebno onom u online univerzumu. Tako je i Ralph Lauren zakoračio u digitalnu stvarnost kreiranjem The 888 House.
Ovaj kompjuterski generisan prostor nastao je kako bi američki brend predstavio novu liniju kožnih torbi – RL 888. Novi modeli inspirisani su kontrastima u prirodi, pa njihov dizajn odiše skladom između elegancije i prefinjenosti, sa jedne strane, i preciznim, strukturisanim linijama, sa druge. Već na prvi pogled, jasno je da se radi o kreaciji koja će bezmalo postati jedan od klasika, te da predstavlja komad vredan ulaganja.
Dobrodošli u novi RL 888 svet
Kako bi na najbolji mogući način predstavili novi model torbi, iz kreativnog tima Ralph Lauren odlučili su da svim entuzijastima pruže mogućnost za imerzivno virtuelno iskustvo. Tako je nastala 888 House, zdanje u potpunosi nastalo zahvaljujući dostignućima digitalne grafike. Ovaj hiperrealističan prostor u potpunsi menja doživljaj kupovine, s obzirom da je reč o prodavnici u kojoj su izloženi (digitalni) primerci iz Ralph Lauren kolekcija – a među njima i novi modeli torbe. Tako putem telefona ili računara možete ući u ovo velelepno, luksuzno zdanje i izbliza razgledati predstavljene kreacije.
Ovime šoping u uobičajnim online prodavnicama postaje značajno manje zanimljivo i zabavno, s obzirom da bismo radije kupovali u ovakvim radnjama – makar one bile i virtuelne.
Foto: Instagram