

Here comes THE bride
Da li nam Rihanna najavljuje svoje venčanje ili je u pitanju samo još jedna kolekcija za brend Savage x Fenty? Nakon velikog uspeha Fenty Beauty imperije Rihanna se vraća modnim korenima i još jednom – deliveruje. Najnovija bridal kolekcija stiže taman pred sezonu venčanja, a fokus boja ove sezone nije ni crvena, ni bela, već – baby roze.
Datum izlaska je 15. april, što znači da već od danas možete izabrati svoje favorite, a možete obradovati i drugaricu koja ove sezone izgovara sudbonosno da. Nove muzike još (uvek) nema, ali Rihanna je uspešna na svim drugim frontovima. Na kraju dana, tako je u mogućnosti.
Wildly yours
Slogan wildly yours prati novu kampanju, a u novoj kolekciji veša dominiraju čipkani materijali. Rihanna je, kao i uvek, glavni model kampanje, jer niko ne ume da proda (svoj) proizvod kao ona. Pored toga, ona se ne ustručava da pokaže svoje obline, kako je izražena seksualnost oduvek bila sastavni deo njene ličnosti. Ona nam iznova poručuje da ne postoji ništa više seksi od činjenice da se dobro osećate u svojoj koži, a njen brend veša je u jednom momentu nadmašio i najveću konkurenciju na tržištu – Victoria’s Secret.
Savage x Fenty revija bila je mala oda inkluzivnosti, sve ono što Victoria’s Secret u tom momentu nije. Popularnost brenda nakon revije je porasla, a Rihanna je još jednom dokazala da je biznis gamechanger.
Budućnost brenda Savage x Fenty?
Savage x Fenty na Instagramu prati preko pet miliona, što je sjajna cifra kada je modni brend u pitanju. Uticaj koji Rihanna globalno ima na svoju publiku, ali i potrošače njenih ostalih brendova, zaista je ogroman. Njen najveći konkurent i dalje je Victoria’s Secret, koji je imao pokušaj comeback-a sa revijom u oktobru prošle godine.
Revija nije donela očekivani hajp, a čini nam se da je VS era (davno) završena. To ostavlja prostora za novi, globalno omiljeni brend veša, a Savage x Fenty pretenduje da postane #1.
Foto: Instagram / @badgalriri / @savagexfenty