Allegoria fall ’24: Rose de Mai jesenja kolekcija je tu i donosi kožne teksture i priče o ženama koje prkose stereotipima
Allegoria fall ’24: Rose de Mai jesenja kolekcija je tu i donosi kožne teksture i priče o ženama koje prkose stereotipima

Allegoria fall ’24: Rose de Mai jesenja kolekcija je tu i donosi kožne teksture i priče o ženama koje prkose stereotipima

Sa svakom novom kolekcijom, domaći brend Rose de Mai ostaje veran svojoj misiji – da ponudi ženama komade koji kombinuju autentičnost, kvalitet i bezvremensku eleganciju. Ove jeseni, Ana Sekulić, osnivačica brenda, model i talentovana fotografkinja, donosi kolekciju Allegoria fall 24 koja slavi jesenje tonove, kožne teksture i priče o ženama koje prkose stereotipima. U ovom ekskluzivnom intervjuu, Ana otkriva inspiracije iza novih modela, ključne boje i materijale, te kako je kroz kreativni proces uspela da ponovo pomeri granice dizajna Rose de Mai.

  • Koje su glavne inspiracije iza nove jesenje kolekcije domaćeg brenda Rose de Mai?

Naša vizija ostaje verna ženi koja je autentična i koja prkosi nametnutim stereotipima. Jednostavnost, kvalitet, versatilnost, dugovečnost i odolevanje instant trendovima ostaju glavne vrednosti koje obeležavaju Rose de Mai.

  • Kako bi opisala paletu boja i materijale koje si odabrala za ovu sezonu? Da li ostaješ verna koži ili možemo očekivati još neke materijale?

Paleta boja koju imamo u ponudi prati jesenje tonove: najzastupljenije su maslinasto zelena, bordo, kao i braon i drap velur. Što se materijala tiče, verujem da je koža simbol kvaliteta i dugovečnosti. Sama činjenica da koža stari na način na koji apsolutno ni jedan drugi materijal na svetu ne stari, za mene predstavlja vrlo jasan izbor.

  • Da li postoji određena priča ili koncept koji si želela da preneseš kroz ovu kolekciju?

Koncept koji je obeležio ovu kampanju simbolizuje bogatstvo autentičnosti, lepotu idiosinkratičnosti i sitnih (i krupnih nesavršenosti) kao i suživot suprotnosti koje svaka žena nosi u sebi. Kreativnu direkciju smo radile zajedničkim snagama Petra Leskovac i ja, u čemu sam izrazito uživala.

  • Koji modeli torbi iz nove kolekcije bi posebno izdvojila i zašto?

Modeli koji su lično meni dragi je naš Credo Tote komad, koji sada radimo i u umanjenoj verziji. Naša nova Arabesque bucket torba – versatilna i nosiva kroz gotove sve prilike i godišnja doba, kao i Jolie torba koju smo ovog puta uradili i u većoj dimenziji, a karakteriše je stroga i jednostavna silueta.

  • Kako si uskladila funkcionalnost i estetiku u jesenjoj kolekciji?

Funkcionalnost i estetika su uvek u fokusu kada dizajniramo naše modele. Mi dobro poznajemo našu publiku i znamo da su to žene koje imaju dinamičan ritam, pri kom žele da izgledaju stilski usklađeno. Naši komadi su takvi da svaki autfit zaokružuju u stilsku celinu, a da pritom predstavljaju praktičnog saveznika svakom ko ih nosi. Naša vizija i želja je da se svaka žena oseti moćno dok nosi naše komade.

  • Koji su ključni trendovi u dizajnu torbi za ovu jesen i kako se oni odražavaju u tvojoj novoj kolekciji?

Ključni trendovi što se Rose de Mai tiče su bili i ostali konkretnost, jednostavnost, dugovečnost, autentičnost i funkcionalnost.

  • Kako je proces stvaranja ove kolekcije bio drugačiji u odnosu na prethodne? I po čemu se generalno ova kolekcija razlikuje u odnosu na prethodnu?

Proces se nije previše razlikovao, s tim što bih svakako istakla da je svaki put pomerena granica i da se znanje i iskustvo koje stičemo vidi iz kolekcije u kolekciju. Baš kao i rast našeg brenda, kreativnosti kampanja i saradnika. Što se same kampanje tiče uživam svaki put u tom procesu uz sve dosadašnje saradnike sa kojima mi je bilo zadovoljstvo raditi.

Učitati još
Zatvori