Allegoria fall ’24: Rose de Mai jesenja kolekcija je tu i donosi kožne teksture i priče o ženama koje prkose stereotipima
Sa svakom novom kolekcijom, domaći brend Rose de Mai ostaje veran svojoj misiji – da ponudi ženama komade koji kombinuju autentičnost, kvalitet i bezvremensku eleganciju. Ove jeseni, Ana Sekulić, osnivačica brenda, model i talentovana fotografkinja, donosi kolekciju Allegoria fall 24 koja slavi jesenje tonove, kožne teksture i priče o ženama koje prkose stereotipima. U ovom ekskluzivnom intervjuu, Ana otkriva inspiracije iza novih modela, ključne boje i materijale, te kako je kroz kreativni proces uspela da ponovo pomeri granice dizajna Rose de Mai.
Koje su glavne inspiracije iza nove jesenje kolekcije domaćeg brenda Rose de Mai?
Naša vizija ostaje verna ženi koja je autentična i koja prkosi nametnutim stereotipima. Jednostavnost, kvalitet, versatilnost, dugovečnost i odolevanje instant trendovima ostaju glavne vrednosti koje obeležavaju Rose de Mai.
Kako bi opisala paletu boja i materijale koje si odabrala za ovu sezonu? Da li ostaješ verna koži ili možemo očekivati još neke materijale?
Paleta boja koju imamo u ponudi prati jesenje tonove: najzastupljenije su maslinasto zelena, bordo, kao i braon i drap velur. Što se materijala tiče, verujem da je koža simbol kvaliteta i dugovečnosti. Sama činjenica da koža stari na način na koji apsolutno ni jedan drugi materijal na svetu ne stari, za mene predstavlja vrlo jasan izbor.
Da li postoji određena priča ili koncept koji si želela da preneseš kroz ovu kolekciju?
Koncept koji je obeležio ovu kampanju simbolizuje bogatstvo autentičnosti, lepotu idiosinkratičnosti i sitnih (i krupnih nesavršenosti) kao i suživot suprotnosti koje svaka žena nosi u sebi. Kreativnu direkciju smo radile zajedničkim snagama Petra Leskovac i ja, u čemu sam izrazito uživala.
Koji modeli torbi iz nove kolekcije bi posebno izdvojila i zašto?
Modeli koji su lično meni dragi je naš Credo Tote komad, koji sada radimo i u umanjenoj verziji. Naša nova Arabesque bucket torba – versatilna i nosiva kroz gotove sve prilike i godišnja doba, kao i Jolie torba koju smo ovog puta uradili i u većoj dimenziji, a karakteriše je stroga i jednostavna silueta.
Kako si uskladila funkcionalnost i estetiku u jesenjoj kolekciji?
Funkcionalnost i estetika su uvek u fokusu kada dizajniramo naše modele. Mi dobro poznajemo našu publiku i znamo da su to žene koje imaju dinamičan ritam, pri kom žele da izgledaju stilski usklađeno. Naši komadi su takvi da svaki autfit zaokružuju u stilsku celinu, a da pritom predstavljaju praktičnog saveznika svakom ko ih nosi. Naša vizija i želja je da se svaka žena oseti moćno dok nosi naše komade.
Koji su ključni trendovi u dizajnu torbi za ovu jesen i kako se oni odražavaju u tvojoj novoj kolekciji?
Ključni trendovi što se Rose de Mai tiče su bili i ostali konkretnost, jednostavnost, dugovečnost, autentičnost i funkcionalnost.
Kako je proces stvaranja ove kolekcije bio drugačiji u odnosu na prethodne? I po čemu se generalno ova kolekcija razlikuje u odnosu na prethodnu?
Proces se nije previše razlikovao, s tim što bih svakako istakla da je svaki put pomerena granica i da se znanje i iskustvo koje stičemo vidi iz kolekcije u kolekciju. Baš kao i rast našeg brenda, kreativnosti kampanja i saradnika. Što se same kampanje tiče uživam svaki put u tom procesu uz sve dosadašnje saradnike sa kojima mi je bilo zadovoljstvo raditi.
Modeli: Uma Popadić, Emilija Dragojević, Nina Rajšić, Anđela Vukoslalović , Kalina Dimitra (J’s Management)
Stajling: Petra Leskovac Vučković
Foto: Ana Sekulić
Asistent fotografa: Teodora Damljanović
Video: Miomir Milić
Šminka: Željka Janković
Frizura: Biljana Živadinović
Lokacija: Studio Bgd