Rosé je zvezda SKIMS kampanje za Dan zaljubljenih
Rosé je zvezda SKIMS kampanje za Dan zaljubljenih

Rosé je zvezda SKIMS kampanje
za Dan zaljubljenih

Dan zaljubljenih se nalazi gotovo iza ugla, a neki od naših omiljenih modnih brendova su već servirali kampanje namenjene ovom romantičnom periodu godine. Brendovi veša kao što su Savage x Fenty i SKIMS jedni su od onih koji su već servirali nove kolekcije ali i kampanje za pamćenje. SKIMS poseduje odličnu marketinšku strategiju, te nas ne čudi što se poznata K-pop pevačica Rosé izdvojila kao zvezda kampanje povodom Dana zaljubljenih. Stoga, sve o ovom modnom dvojcu i novoj kolekciji otkrivamo u nastavku.

What a year for Rosé


Prethodna godina bila je jedna od najuspešnijih za poznatu pevačicu. Rosé je i dalje članica K-pop grupe BLACKPINK iako već nekoliko meseci forsira svoju solo karijeru. Duetska pesma APT. koju je snimila sa Brunom Marsom se još uvek nalazi u top deset najslušanijih pesama HOT 100 liste, te je Rosé pored svog debi solo albuma osigurala i jedan od najvećih hitova. Album Rosie čini dvanaest pesama. Kao favoriti publike izdvojile su se pesme number one girl, gameboy i stay a little longer. Pored činjenice da predstavlja apsolutnu muzičku senzaciju, Rosé je i Saint Laurent devojka. Samim tim je neretko možemo videti u kreacijama obožavanog Anthonyja Vaccarella.

Rosé & SKIMS


Kampanje čije su glavne zvezde it devojke su na neki način i očekivane od brenda SKIMS. Nedavno smo imali prilike da vidimo kampanje čije su glavne zvezde bile Charli XCX, Tate McRae i Sabrina Carpenter. Brend je prezentovao novo poglavlje otvorivši prvi butik u Njujorku, a zelenu zastavicu na azijskom tržištu dobiće upravo uz Rosé. Pomenuta etiketa čiji forté definitivno predstavlja donji veš, servirala je novu kolekciju povodom Dana zaljubljenih – čije je glavno lice upravo Rosé.

Kolekcija se sastoji od pretežno crvenih i bebi roze odevnih komada u koje ubrajamo pidžame, spavaćice, donji veš ali i majice i trenerke. SKIMS važi za brend koji proizvodi veoma udobne odevne komade, a ova kolekcija je uvrstila i one senzualnije. Ne sumnjamo da će pomenuta kolekcija kroz svega nekoliko sati biti sold out. Stoga, sasvim je jasno da je Rosé bila savršeni izbor za pomenutu kampanju.

Učitati još
Zatvori