Dan zaljubljenih se nalazi gotovo iza ugla, a neki od naših omiljenih modnih brendova su već servirali kampanje namenjene ovom romantičnom periodu godine. Brendovi veša kao što su Savage x Fenty i SKIMS jedni su od onih koji su već servirali nove kolekcije ali i kampanje za pamćenje. SKIMS poseduje odličnu marketinšku strategiju, te nas ne čudi što se poznata K-pop pevačica Rosé izdvojila kao zvezda kampanje povodom Dana zaljubljenih. Stoga, sve o ovom modnom dvojcu i novoj kolekciji otkrivamo u nastavku.
What a year for Rosé
Prethodna godina bila je jedna od najuspešnijih za poznatu pevačicu. Rosé je i dalje članica K-pop grupe BLACKPINK iako već nekoliko meseci forsira svoju solo karijeru. Duetska pesma APT. koju je snimila sa Brunom Marsom se još uvek nalazi u top deset najslušanijih pesama HOT 100 liste, te je Rosé pored svog debi solo albuma osigurala i jedan od najvećih hitova. Album Rosie čini dvanaest pesama. Kao favoriti publike izdvojile su se pesme number one girl, gameboy i stay a little longer. Pored činjenice da predstavlja apsolutnu muzičku senzaciju, Rosé je i Saint Laurent devojka. Samim tim je neretko možemo videti u kreacijama obožavanog Anthonyja Vaccarella.
Rosé & SKIMS
Kampanje čije su glavne zvezde it devojke su na neki način i očekivane od brenda SKIMS. Nedavno smo imali prilike da vidimo kampanje čije su glavne zvezde bile Charli XCX, Tate McRae i Sabrina Carpenter. Brend je prezentovao novo poglavlje otvorivši prvi butik u Njujorku, a zelenu zastavicu na azijskom tržištu dobiće upravo uz Rosé. Pomenuta etiketa čiji forté definitivno predstavlja donji veš, servirala je novu kolekciju povodom Dana zaljubljenih – čije je glavno lice upravo Rosé.
Kolekcija se sastoji od pretežno crvenih i bebi roze odevnih komada u koje ubrajamo pidžame, spavaćice, donji veš ali i majice i trenerke. SKIMS važi za brend koji proizvodi veoma udobne odevne komade, a ova kolekcija je uvrstila i one senzualnije. Ne sumnjamo da će pomenuta kolekcija kroz svega nekoliko sati biti sold out. Stoga, sasvim je jasno da je Rosé bila savršeni izbor za pomenutu kampanju.