Kolekcije za jesenju sezonu smo odavno prečešljali, te se sada pripremamo za one zimske, koje u fokus stavljaju glomazna pletiva, statement jakne i varijacije na temu kapuljača, rukavica i šalova. Jedan od brendova koji nas je prvi uveo u zimsku, iliti festive, sezonu je Prada, svojom božićnom kampanjom. S druge strane, brend Rouje, iza kog stoji obožavana blogerka Jeanne Damas, prezentovao je svoju verziju zime, i to u francuskim poljanama. Za Pradu festive sezonu čini božićna trpeza, dok Rouje bira sunce, seno, porodicu na okupu i stylish autfite.
Stoga, ukoliko ste planirali svoje zimsko putovanje za Pariz, OG Parižanke kažu – countryside. A u nastavku otkrivamo i zašto.
Beg u poljane
Zima u očima brenda Rouje znači samo jedno – porodično okupljane u obližnjim poljanama. Francuski brend predstavlja apsolutnog favorita Parižanki i neprestano servira neke od najženstvenijih silueta, bile one okrenute cipelama ili ready-to-wear sagi. Jasno je da stil Jeanne Damas neprestano želimo da rekreiramo, a nova kolekcija za Zimu 2024. nam je definitivno postavila neočekivani zadatak. Koledžice, statement jake ali i timeless džemperi samo su neki od komada koji su obeležili novu kolekciju. Međutim, ono što je definitivno privuklo najviše pažnje je sama kampanja.
Rouje je kampanju za novu kolekciju locirao na jednoj od francuskih farmi, a kao svoja glavna lica selektovao upravo vlasnike ovog imanja. Michelle i Paul predstavljaju vlasnike Irougnia Farm-a, ali i glavne zvezde nove Rouje kampanje. U sklopu prezentovanih vizuala imali smo priliku da vidimo ovaj par kako uživa u sklopu svog imanja i vodi romantične razgovore. Takođe, u kadrovima su se pronašle i životinje koje borave na ovom imaju, uključujući ovce i pse. Zajedno sa Michelle i Paulom poziralo je i njihovo dete. Celokupna kampanja nas je podstakla na beg u poljane, preciznije, francuski countryside.
Celokupna kolekcija je dostupna na oficijalnom sajtu brenda, a sasvim je jasno da želimo apsolutno sve komade.
Foto: Instagram / @rouje /