Savage x Fenty preferira leopard print, a Marc Jacobs i njegova sestrica heaven donose novitete koji se ne propuštaju
Sedmi mesec u modni prošao je u znaku olimpijske drame i glamuroznog igranja hide & seek-a, u čijim segmentima mnogi modni kreativci nisu pronašli svoje skrovište. Međutim, avgust, mesec koji makar sezonski označava završetak našeg omiljenog godišnjeg doba, u svojim prvim danima nije dopustio da se na modnom nebu ne pronađe neka nova senzacija. Mnogi tvrde da se po ujutru dan poznaje, dok ako nas pitate – po samom početku meseca i prvim kampanjama, znamo šta nas sve očekuje u istom. Stoga, ovog puta dočekale su nas čak tri nove kampanje od kojih jednu svrstavamo i u dugoočekivanu kolaboraciju.
Rihannin buisness mind radi 24/7, te leopard printa koji vodi modnu igru stigao i na Savage x Fenty veš. Marc Jacobs odlučio je da je ovo njegova godina, te je prezentovao kampanju za Fall 2024 kolekciju u kojoj, između ostalog, glavnu ulogu tumači Cardi B. Dok je s druge strane, Marcova sestrica heaven by Marc Jacobs servirala kolaboraciju sa obožavanom turskom dizajnerkom Dilarom Findikoglu, a mi donosimo sve detalje.
Marc Jacobs is…
Fun, legendary, fearless, sexy…
Nakon JOYful spektakla na ovogodišnjoj Nedelji visoke mode u Parizu i povratka graffiti torbe ali ovog puta svojoj modnoj kući, Marc Jacobs odlučio je da nas impresionira još jednom kolekcijom. Kampanja u kojoj je Nara Smith napravila famozan Tote Bag from skratch bila je ona kojoj smo dali zelenu zastavicu. I pitali se – koji je sledeći korak poznatog dizajnera kako njegov marketinški tim odlično razume Gen Z strategiju? Međutim, u fokusu Fall 2024 kampanje našla su se mnoga lica koja obožavamo. Jedna od njih je i Cardi B. Koja je nakon lansiranja kampanje objavila da čeka treće dete s američkim reperom Offsetom. Marc Jacobs kampanja, treće dete, a šta je sledeće? Nadamo se novi album.
Nova kampanja u fokus stavila je obožavani Tote bag model, komuniciran uz Marc Jacobs is… narativ. Zvezde kampanje kao što su Gabbriette, Irina Shayk, Cardi B, Alex Consani i mnogi drugi dali su svoj odgovor na ovo pitanje. I podelili šta za njih predstavlja američki brend.
heaven by Marc Jacobs x Dilara Findikoglu
Odnos kakav imaju Miu Miu i Parada, sličan je onom koji spaja Marc Jacobs i njegovu sestricu heaven. Ovaj brend nastao je 2020. godine, kao Marcova kreativa namenjena nešto mlađoj publici, primarno Gen Z-u. Međutim, ovog puta krojevi cool girl etikete stvorili su partnerstvo s poznatom turskom dizajnerkom Dilarom Findikoglu. Te cela kampanja i kolekcija glasno odišu punk estetikom.
Dilara Findikouglu predstavlja tursku dizajnerku čiji su krojevi obožavani od strane mnogih holivudskih zvezda. Svojim siluetama Dilara spaja girly, goth i punk narativ. Korseti pomenute etikete, kroz koje je protkan imperativ smele ženstvenosti, predstavljaju jedno od njenih glavnih obeležja. Jedna od prvih ličnosti koja se zaljubila u Dilarin rad bila je Bella Hadid, a sada njene komade viđamo na Kim Kardashian, Sabrini Carpenter, Madonni…
Kao lice kolaborativne kampanje istakla se Gigi Hadid, pozirajući u odevnim komadima koji se već nalaze na samom vrhu naše wishlist-e.
How Sotf Savage we are
Leopard saga koju smo integrisali u svoj OOTD game, sada postaje deo i našeg omiljenog veša. Uz kampanju Soft N’ Savage, Rihanna u fokus stavila je seksi veš s leopard printom. U sklopu nove kolekcije izdvojio se i veš za svaki dan. Ali je naše oko privukao naravno onaj s animal printom. Omiljena fashion killer-ka i girl boss, Rihanna, još jednom pobrinula se da naše samopouzdanje, gde god mi bile, bude na zavidnom nivou – poentirajući da sve mi imamo soft, ali i savage starnu.
Foto: Instagram / @badgalriri, @savagexfenty, @marcjacobs, @dilarafindikoglu, @iamcardib /