Nakon što nam je španski retailer servirao pažljivo promišljene kolaboracije, došao je trenutak da se vratimo izvornim mass market ideologijama. Naime, ono što je uveliko jasno jeste metodologija kreiranja kolekcija high-street brendova. Svetske Nedelje mode su večita inspiracija, a reklo bi se da definicija uspostavljanja trendova svoj pravi oblik dobija tek kada se pojavi u asortimanima brendova poput Zare s obzirom na to da njihova pristupačnost jednostavno komunicira sa većim brojem potrošača.
Tako se na društvenim mrežama razvila takozvana dupe kultura i modne entuzijastkinje neretko pronalaze pristupačnije verzije dizajnerskih komada – od torbi, cipela, pa i parfema. Verovali ili ne – čak i Birkin ima svoju high-street varcijaciju na temu. Zanimljivost jeste da su ovakve strategije postale svakodnevica, a ono što smo ne tako davno detektovali izlazi iz okvira visoke mode i zalazi u potpuno novu kategoriju.
Zara je upravo izbacila shapewear kolekciju. Ova vest ne bi odjeknula da sami dizajni ne podsećaju ni manje ni više nego na SKIMS. Iako Kim Kardashian nije jedinstven primer pojave shapewear linije, ali priznaćemo da je njen brend najzvičnije ime na sceni koji usko vezujemo sa ponudom koja podrazumeva komade za oblikovanje tela. Takođe, kolor paleta (kao i sama kampanja) zaista asocira na sve što nam godinama unazad servira SKIMS.
Bilo kako bilo, shapewear kolekcija je tu i reklo bi se da je kvalitet iste na zavidnom nivou. Ponuda uključuje šortseve, steznik, bodi, pa i haljinu i nešto što podseća na bolero. Šprtsevi dolaze u dve dužine i tri boje – nude, braon i crnoj. Zavirili smo u kolekciju i izdvojili naše favorite koji vas čekaju u nastavku teksta.
Kim Kardashian je osnovala SKIMS 2018. godine, a uticaj koji je izvršila na modnu scenu je gotovo nemerljiv. U prilog tome govori i implementiranje njene filozofije dizajniranja u redove pristupačne mode.
Journal finds: Zara shapewear komadi
Foto: Zara