Dok su je jedni potcenjivali, drugi su je bodrili, no činjenično stanje glasi – Kim Kardashian je postala jedna ozbiljna preduzetnica. Njen underwear i loungewear brend od juče je zvaničan partner NBA lige što znači šta – svi košarkaši će ispod dresa nositi SKIMS. What a time to be alive.
Ova vest nije baš došla niotkuda, jer još prošle nedelje brend predstavio svoju prvu kolekciju za muškarce, a baš se (slučajno) jedan košarkaš našao među promo licima. Kim knows how to give a good hint.
SKIMS postaje biznis model za primer
Tek prošle nedelje objavili smo da je SKIMS predstavio svoju prvu kolekciju za muškarce, a zaštitna lica kampanje su fudbaler Neymar, košarkaš Shai Gilgeous – Alexander i NFL igrač Nick Bosa. Ovo kao da je zapravo bio teaser za ono što sledi, a to je vest da će brend SKIMS postati oficijalni partner celokupne NBA lige.
Kim je ovim povodom izjavila da će misija SKIMS i NBA partnerstva biti da spoje što veći broj ljudi različitog porekla kroz svojevrsnu fuziju mode i sporta. Kako svaka od ove dve strane ima svoju ciljnu grupu, njihovim spajanjem će se obostrani uticaj raširiti na izrazito veliki broj ljudi iz obe sfere, ali generalno i uživaoce pop kulture kao takve.
Udobnost, pre svega
Novi modeli veša dizajnirani su da pruže maksimalnu udobnost, kako na terenu tako i van njega. Dizajn je takav da prati pokrete i pruža značajnu podršku pri ekstremnim fizičkim aktivnostima, a znajući komentare ženskih kupaca koje tvrde da je ovo najudobniji veš koji su nosile – kakva li će tek biti sportska kolekcija?
Sada bi sasvim logično bilo da Kim krene da dejtuje nekog igrača iz NBA lige i ovaj PR digne na potpuno novi nivo – jednim zajedničkim, steamy photoshootingom. Kris, ako nas čitaš – znaš šta ti je činiti.
Foto: Instagram / @skims / @kimkardashian / @nba