Svi se pitaju gde je Beyoncé?
Poznati porodični duo, Solange i Tina Knowles, našao se u najnovijoj Gucci holiday kampanji. Kreativni direktor brenda, Sabato Del Sarno, ujedno je bio i kreativni direktor ovog projekta. Ova kampanja komunicira ostanak kod kuće za praznike, u društvu najbliže porodice i prijatelja, a Solange i Tina našle se u ulozi domaćina.
Da li će se Beyoncé pojaviti u nekom nastavku ili modna kuća nije uspela da odvoji toliki budžet? Ostaje nam da sačekamo kraj meseca i saznamo.
Holiday kampanje kao vešt medijum komunikacije
Svetske modne kuće ulažu u holiday kampanje, koje u većini slučajeva postaju viralne. Na tržištu postoji neka vrsta takmičenja – ko će da osmisli i producira najbolju prazničnu kampanju. Za sada vodi brend Coperni, u okviru čije reklame ljubimci međusobno komuniciraju autfite svojih vlasnika. Krajnji cilj ovog marketing oruđa nije nužno prodaja, već evociranje feel good osećaja. Takođe, ne targetiraju se samo verni potrošači brenda, već celokupna internet zajednica koja uživa u ovakvoj vrsti sadržaja i nestrpljivo čeka prvi decembar kako bi Mariah Carey zvanično proglasila: It’s timeeee. Sa nizom holiday kampanja koje su nam servirane prethodnih nedelja, bezbedno je reći da je cela fashion zajednica i više nego spremna za predstojeću prazničnu sezonu.
Da li se Gucci komercijalizovao?
Sabato De Sarno je odmah po svom dolasku odabrao Bad Bunny-ja i Kendall Jenner kao lica tadašnje Gucci kampanje, a trend korišćenja velikih celebrity imena i dalje preovladava. Nije tajna da se taktika angažovanja poznatih ličnosti koristi kako bi se obezbedio veliki reach. Ipak, nas zanima da li je ovo jedini način koji danas garantuje uspešnu brend kampanju. Na kraju još postavljamo pitanje – da li je ovo samo uverita za Beyoncé, ili su Tina i Solange sve što nas čeka ispod Gucci jelke ove godine.
Foto: Instagram / @gucci