Marketing znalci danas rade sve kako bi brend za koji rade dospeo u centar pažnje, pogotovo jer živimo u vremenu preopterećenosti tržišta ali i hiperprodukcije. Drugi problem je taj što se pažnja današnjih (potencijalnih) potrošača svodi na svega par sekundi, te moraju biti konkretni, sažeti ali i dovoljno zanimljivi.
Poznati španski modni brend BIMBA Y LOLA lansirao je novi model torbe koji nosi naziv chihuahua, a kampanja osim manekenki i torbi sadrži i prave – čivave.
Who let the dogs out?
Ako pogledat pažljivo sve (do sada izbačene) fotografije iz aktuelne kampanje shvatićete da ona ne bi bila ni upola atraktivna da čivave nisu u svakom kadru sa manekenkom i torbama. Nama su pažnju prvenstveno privukle fotografije, da bismo u samom kepšnu saznali da se radi o modelu torbe koji upravo i nosi naziv – chihuahua.
Da cela priča bude još zabavnija, na jednom od videa u pozadini ide i popularna pesma koja nosi naziv “Chihuahua”, a koju je DJ BOBO izbacio 2003. godine. They went all the way.
Najslađa stvar je zapravo sam teaser video koji je najavio kampanju, a u okviru kojeg se pojavljuje rep čivave u close up-u i poruka: SS24 Chihuahua Campaign. Out this Thursday 22. Stay tuned!
BIMBA Y LOLA – the legacy
Ovaj španski brend postoji od 2005. godine, a osnovale su ga dve rođene sestre – María i Uxía Domínguez. Možemo ga okarakterisati kao feminine i playful brend, koji je uprkos velikoj popularnosti ostao na affordable strani kada su cene u pitanju.
Nova kampanja skreće pažnju na minimalističke i praktične modele torbi koji dolaze u nežnim bojama (od cappuccino do latte nijansi) i naravno klasično crnoj. U opticaju su tri dimenzije koje zadovoljavaju lične preferencije kada je dnevna torba u pitanju a naš zaključak glasi – chihuahua torba je sve što vam je potrebno ovog proleća. Go get it!
Foto: Instagram / @bimbaylola