

Manekeni sa ovog podneblja nižu uspehe na svetskoj modnoj sceni, a među njima je i Tara Dobrić. Manekenka je svoju ekskluzivu imala za reviju Louis Vuitton, nakon čega je nastavila saradnji sa poznatom francuskom modnom kućom.
Šetala je revije za brendove Diesel, Elie Saab i Elisabetta Franchi, a sada je u svoj portfolio dodala i kampanju za italijansku modnu kuću Palm Angels. Tara je zvezda spring/summer ‘25 kampanje, a lepe vesti je među prvima podelila njena matična agencija Demons Model Management.
Tara Dobrić za Palm Angels
Italijanski brend osnovao je Francesco Ragazzi, koji je pre toga radio za modnu kuću Moncler. Ideja je bila da se osnuje luksuzni brend koji će da proizvodi high-end streetwear, što je uz dobar marketing urodilo plodom. Palm Angels brend stekao je veliku popularnost kod mlađih generacija, a mladi reperi proslavili su ga u svojim muzičkim spotovima.
Brend je osnovan 2015. godine, a svoju prvu reviju prezentovali su na Nedelji mode u Njujorku, dve godine kasnije. Tara Dobrić savršeno se uklopila u estetiku brenda, a pozirala je za kampanju koja prezentuje aktuelnu prolećnu kolekciju. Ove sezone u fokusu su denim, plišane trenerke i knitwear, kao i njihov viralni logo koji Gen Z obožava da istakne.
Srpski manekeni u svetskim kampanjam
Među najuspešnijima je mladi model i skejter Sava Suvaćarov, koji je u poslednjoj sezoni bio zaštitno lice brendova Amiri i Ralph Lauren. Luka Tešić radio je kampanje za Dsquared i Massimo Dutti, a ove sezone krasi kampanju poznatog brenda Casablanca. Jovana Krneta slikala se za Versace Jeans i Issey Miyake, a Snežana Gašić bila je lice modne kuće Balenciaga. Modeli sa našeg podneblja vrlo su traženi na svetskom tržištu, a mi nastavljamo da pratimo njihove uspehe.
Foto: Instagram / @taaraaad / @palmangels