Srpski maneken Denis Jovanović ostvario dečački san i postao zaštitno lice brenda Police
Srpski maneken Denis Jovanović ostvario dečački san i postao zaštitno lice brenda Police

Srpski maneken Denis Jovanović ostvario dečački san i postao zaštitno lice brenda Police

Mladi sprski maneken Denis Jovanović uspešno gradi svoju modeling karijeru u inostranstvu, a trenutna baza mu je Milano. Italijani obožavaju njegovo lice pa ga neretko angažuju za razne modne kampanje, a poslednja u nizu je upravo za brend Police. Kako su ovaj brend nekada reklamirali David Beckham i Bruce Willis, ovaj anganžman svakako imali veliki značaj za Denisovu karijeru.

Kada je nastao Police?

Italijanski brend Police osnovan je 1983. godine i bio je specijalizovan za proizvodnju naočara, da bi vremenom proširio asortiman. Prve parfeme izbacili su 1997. godine, a 2003. i kolekciju satova. Međutim, fokus brenda je mahom ostao na naočarima za sunce, a kroz decenije angažovali su celebrity ličnosti kao svoja zaštitna lica. Među njima našli su se David Beckham, Lewis Hamilton, Bruce Willis kao i fudbaler Neymar.

Denis Jovanović i njegovi uspesi

Denis redovno šeta revije italijanske modne kuće Dolce&Gabbana, a bio je deo i jedne njihove kampanje. Takođe, neretko krasi naslovnice raznih inostranih modnih magazina, a slikao je i kampanju za britanski brend Stone Island.  Pitali smo ga da nam kaže par reči o novoj Police kampanji i iskustvu sa samog snimanja.

„Tokom snimanja mi je sve vreme prolazilo kroz glavu kako sam kao tinejdžer uvek želeo baš Police naočare jer su ih tada samo velike face nosile, ali tada nisam mogao da ih priuštim. Takođe nisam učen od roditelja da tražim tako nešto. Kasnije sam od strica koji je živeo u inostranstvu dobio neke stare, mislim da ih i dan danas imam i čuvam. Svakako mi je drago da iznova dobijam i koristim priliku da predstavim našu zemlju u najboljem svetlu“, rekao je Denis ekskluzivno za Journal.

Učitati još
Zatvori