Stigao je Verra Wear – brend okrenut ka celokupnoj lifestyle zajednici
Stigao je Verra Wear – brend okrenut ka celokupnoj lifestyle zajednici

Stigao je Verra Wear – brend okrenut ka
celokupnoj lifestyle zajednici

Na lokalnom tržištu konačno imamo brend koji je zaronio malo dublje od prodavanja garderobe i poziva vas da budete deo svojevrsne lifestyle zajednice.

Iza Verra Wear brenda stoji san jedne žene koji je ostvarila zahvaljujući pažljivom odabranom timu, a svi oni su kao misiju imali da stvore nešto značajno drugačije, što potrošači nisu imali prilike da iskuse do sada. Svaki detalj pažljivo je planiran, sa fokusom na najstinije detalje – od proizvodnje pa sve do samog pakovanja. U nastavku upoznajemo Verra Wear.

VERRA WEAR / the concept

Samo ime brenda / VERRA / ima dva značenja – istina i vera, a upravo ove dve reči imale su ključnu ulogu u definisanju suštine – da pronađete svoju istinu i imate veru u sebe i svoje odluke i izbore. Dakle, ceo jedan movement stoji iza samog značenja i filozofije brenda, a sve u cilju da nošenje ovih komada pospeši naše samopouzdanje i odnos prema našem unutrašnjem ja.

Pored same simbolike imena, Verra Wear ima specifičan pristup prema celokupnom načinu poslovanja i procesu proizvodnje, kako bi nam se pružio cenovno prihvatljiv proizvod koji garantuje kvalitet i dugotrajnost.

Verra wear

Šta je ono što ga razlikuje od drugih?

Sara, koja je vlasnica i kreativna direktorka, želela je da nastankom ovog brenda štiklira par njoj veoma važnih stavki:

#1 Pruži podršku lokalnim proizvođačima

Verra Wear komadi se proizvode u zemlji i regionu, što je u startu veća investicija – ali za cilj ima konstantnu proveru kvaliteta. Takođe, druga vrsta benefita je to što pruža posao ljudima sa ovih prostora i tako postaje local support brend.

#2 Provajduje svojim potrošačima komade od najkvalitetnijeg pamuka i likre koje source-uje širom sveta

Kvalitet nikada ne sme da trpi, a pogotovo kada su proizvodi za trening i vežbanje u pitanju. Praksa je da se prave semplovi koji se testiraju u raznim situacijama, peru se na određenim temperaturama i tek na kraju ako prođu sve testove radi se serijska proizvodnja.

#3 Pruži cenovno razuman i prihvatljiv proizvod, ali ne na uštrb kvaliteta

Verra Wear tim gleda da odbaci sve nepotrebne troškove kako bi proizvod imao što razumniju cenu. Nema kartonskih deklaracija, nema fizičke radnje kako je u pitanju e-commerce orijentisan biznis, pakovanje je minimalističko i nema dodatnih dugmića i rajsfešlusa koji bi podigli cenu proizvodnje a samim tim i prodaje.

#4 One size veličine određenih proizvoda

Inovativni pristup u svetu mode predstavlja jedinstveni one size program za helanke i čarape. Kada su helanke u pitanju ključna karakteristika ovog programa je upotreba visokokvalitetne likre, materijala poznatog po svojoj izdržljivosti i udobnosti. Zahvaljujući one size konceptu brend uspeva smo da održi vrhunski kvalitet proizvoda a istovremeno ponudi pristupačnu cenu od +/-40 evra. Cilj je bio da visokokvalitetni proizvodi budu dostupni širokom spektru kupaca, bez potrebe za proizvodnjom različitih veličina. Ovo ne samo da olakšava izbor za kupce već istovremeno promoviše inkluzivnost i pristupačnost u modnoj industriji

Verra wear
Verra wear
Verra wear

Lady Diana would wear it

Vintage vibe, visok nivo kvaliteta i krojevi koji dopuštaju telu da se kreće i diše – sve su to odlike koje poseduje brend Verra Wear. U ponudi postoji trenerka sa vintage logom, helanke, sportski top, organic cotton bela majica i čarape, a jedan model duksa i nosi princezino ime.

Diana je u slobodno vreme obožavala da nosi sportswear, a Verra Wear odiše upravo njenim vajbom. Svi proizvodi dostupni su vam na sajtu a mi, kao i uvek, imamo svoje favorite.

Verra wear

Foto: Verra Wear

Učitati još
Zatvori