Supermodel Lara Stone glavna zvezda nove Marni  kampanje – da li nam se sprema rebranding?
Supermodel Lara Stone glavna zvezda nove Marni  kampanje – da li nam se sprema rebranding?

Supermodel Lara Stone glavna zvezda nove Marni kampanje – da li nam se sprema rebranding?

Lara Stone jedna je od poslednjih iconic supermodela svoje generacije, u koje svrstavamo Natashu Poly, Nataliu Vodianovu i Caroline Trentini. Sve one i dalje su angažovane kako na modnoj pisti tako i van nje, a neretko pristanu da budu i zaštitna lica velikih kampanja (uglavnom brendova sa kojima su imale meaningful saradnju u prošlosti).

Holandska manekenka i majka troje dece tu i tamo pristane na po neki Vogue cover ili supermodel reunion tako da je pravo iznenađenje da je vidimo kao zaštitno lice nove kampanje italijanske modne kuće Marni.

Marni reset?

Da li italijanska modna kuća prolazi kroz izvesni rebranding? Svi pređašnji postovi na njihovom Instagram nalogu (koji broji čak dva miliona pratilaca) su arhivirani, a fokus je stavljen na set fotografija iz nove kampanje čija je zvezda upravo Lara Stone.

Marni je osnovan davne 1994. godine, a od 2016. na čelu kreativne direkcije nalazi se Francesco Risso koji je ovoj modnoj kući učvrstio globalnu fan bazu. Brend neguje posebnu vezu sa svojim potrošačima koji su mu lojalni i istovremeno spremni da razumeju veoma visok cenovni rang ali i kvalitet i modni izražaj koji im Marni, kao takav, pruža. Koloristički playfull kolekcije i igra sa nesvakidašnjim materijalima vremenom su opstali kao (inicijalni) dnk samog brenda, a malo je poznato da je Francescova mama u mladosti radila za United Colors of Benetton. Pomalo ekscentričan i uvek inovativan pristup modnom stvaralaštvu je ono što karakteriše italijansku luksuznu modnu kuću, dok među potrošačima postoji jako širok spektar potpuno različitih ciljnih grupa i svi oni vole ovaj brend – podjednako.

Kampanja najavljuje minimalizam

Iako nova kampanja promoviše izvesnu dozu minimalizma sigurni smo da se ova modna kuća neće odreći svojih vizuelnih korena, te ovu fazu možemo sagledati kao novi talas ili etapu brendinga. Manekenka se u novoj kampanji oblači i svlači u (logično) Marni komade, a već su se našli komentatori koji tvrde da je seksualizacija modela sa oblinama odavno passe. Dok čekamo rasplet Marni x Lara priče jedno je sigurno – hajp oko nove kampanje je stvoren & is here to stay.

Foto: Instagram / @larastone / @marni

Učitati još
Zatvori