Zabranjeni telefoni na reviji? The Row je prva modna kuća koja se vratila na old school reportaže
Zabranjeni telefoni na reviji? The Row je prva modna kuća koja se vratila na old school reportaže

Zabranjeni telefoni na reviji? The Row je prva modna kuća koja se vratila na old school reportaže

Moda se vraća na fabrička podešavanja a prvi korak napravile su Mary-Kate i Ashley Olsen. U okviru Nedelje mode u Parizu na programu je danas, između ostalog, bila i revija njihovog poznatog brenda The Row, a nekim zvanicama su na samom ulazu (shocker!!!) oduzeti telefoni. Sa svima je komunciran no social media policy i svi su se, ne toliko oduševljeni, pridržavali novih pravila.

U vreme prezasićenosti sadržajem i svime što se plasira na društvene mreže u real time-u izgubio se svojevrsni ekskluzivitet, pa je poznati duo rešio je da se vrati na old school principe – blokče, olovka i fokus na samu reviju umesto na puko pravljenje kontenta.

Prepustimo se mašti

Kao u staro (čitaj zlatno) doba izveštavanja sa modnih događaja za sada imamo samo – novinarske deskripcije. Ono što znamo je da su se na samom ulazu služili kafa i zeleni čaj (kao svojevrsno piće dobrodošlice), da su zvanicama oduzeti telefoni, da je pista bila braon boje i da je njom prošetala Eva Herzigova.

Popularni IG profil @stylenotcom preneo nam je mini izveštaj u svom maniru gde smo dodatno saznali i da je first look bio trenč mantil u kaki boji, kao i da se u kolekciji pojavljuju patike i turbani. Zvaničnih fotografija sa revije još uvek nema, tako da vizualizujemo kolekciju i čekamo bilo kakav materijal da vidimo koliko smo bili blizu.

The row
@stylenotcom

Povratak pravim vrednostima

Da li je ovaj mali (ali svakako značajan) korak početak povratka u vremena kada je prisustvo na reviji značilo luksuz? Kada smo bili u iščekivanju same reportaže i kada je reč modnog novinara značila više nego story influensera?

Ako svi imamo mogućnost da pratimo livestream revije po čemu su ljudi iz modne industrije važniji od svakoga ko je trenutno ulogovan na internet? Modne kuće su se pogubile u vremenu digitalnih medija i želji da im kolekcije budu viralne odmah, dok je ovaj potez modne kuće The Row napravio veći marketing nego sve ostale revije u paketu. I na kraju dana postavlja se pitanje – koja će biti uloga infuensera na Nedelji mode ako ne mogu da prenose sadržaj? Are we going back to basics? 

Foto: Profimedia, Instagram / @stylenotcom / @10magazine

Učitati još
Zatvori