

Italijanska modna kuća Valentino predstaviće novu kolekciju muške linije ovog juna u Milanu – odvojeno od ženske. Time će prvi put posle tri godine muški i ženski komadi biti predstavljeni na zasebnim revijama. Međutim, novina je i lokacija, s obzirom da su dosadašnje revije održavane u Parizu. Ženska kolekcija “ostaje” u francuskoj prestonici, dok se muška seli u Lombardiju – gde je Valentino Garavani predstavio prve muške komade 1985. godine.

Predstojeća Valentino Menswear biće naslovljena The Narratives. Planirano je da reviji prisustvuju mladi talenti i studenti modnog dizajna. Time Pierpaolo Piccoli i modna kuća koju predvodi nastavljaju inicijativu podrške nadolazećim potencijalima. Prethodno je započeta kampanja Unboxing Valentino, kojom italijanski brend nudi jedinstvenu mogućnost studentima prestižne škole Central Saint Martin da na arhivskim komadima otkriju veštinu modnog dizajna.


Jacopo Venturini, CEO modne kuće Valentino, prethodno je za WWD objasnio da 14% dohotka brend dobija od prodaje muške kolekcije. Tako se nameće pitanje da li je podeljena prezentacija muških i ženskih komada pokušaj da se pomenuti procenat poveća, te da li bi takav potez to zapravo omogućio. Možemo pretpostaviti da segmentisanim revijama Valentino želi da targetira nešto drugačiju publiku. Uostalom, činjenica da je zajednička prezentacija “izdržala” tek tri godine verovatno je potvrda da takav potez nije doneo željeni uspeh.
Foto: IMAXTree