![Valentino Vintage: Italijanska modna kuća pokrenula je program staro za novo](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/04/IMG_4940-1.jpg)
![Valentino Vintage: Italijanska modna kuća pokrenula je program staro za novo](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/04/valentino-vintage-8.jpg)
Modna kuća Valentino napravila je značajan korak ka cirkularnoj modi i održivoj budućnosti. Novom kampanjom, modna kući nudi mogućnost vlasnicima starih komada da svoje primerke zamene drugim ili preuzmu vaučer za kupovinu kreacija iz novih Valentino kolekcija.
Odabrane vintage radnje u Tokiju, Njujorku, Londonu, Parizu, Los Anđelesu i Seolu postaće novi dom arhivskim komadima. Na taj način ovi lokali će biti pretvoreni u svojevrsne muzeje italijanske modne kuće, u kojima će biti izloženi raznovrsni primerci iz različitih perioda i kolekcija. Valentino Vintage kampanja je kojom brend nastoji da spoji prošlost, sadašnjost i budućnost. Ova inicijativa ujedno je značajan korak ka održivijem pristupu u modnoj industriji. Italijanska modna kuća ovime se pridružuje brendu Balenciaga, koji je već pokrenuo program preprodaje.
Unboxing Valentino
Osim što će kreacije biti izložene u izlozima sedam luksuznih vintage radnji, deo arhive biće doniran kolektivu 1 Granary. Reč je o platformi koju su pokrenuli studenti modnog dizajna londonske škole Central Saint Martin, jedne od najprestižnijih modnih institucija u svetu. Na taj način, Valentino želi da pruži priliku mladim talentima da kroz primere koji su izašli iz prestižnog modnog studija razvijaju svoje veštine. Unboxing Valentino, kako je ova inicijativa naslovljena, studentima i budućim dizajnerima daće mogućnost da na postojećim kreacijama steknu uvid u način na koji nastaje jedan luksuzni komad.
Foto: Instagram (@maisonvalentino)