

Trendovi na polju marketinga se menjaju iz sezone u sezonu, pa tako i strategije kojima poznati brendovi iz svih sfera poslovanja dolaze do svojih kupaca. Jedna od najdominantnijih marketinških strategija u 2025. godini defintivno je ona koja u fokus stavlja pop-up atrakcije, koje potrošačima omogućavaju fizički kontakt sa brendom kroz interaktivan i autentičan narativ. Pored konekcije sa publikom, pop-up postavke brendovima garantuju i visoku stopu vizibiliteta, koja će privući raznolike vrste kupaca.
Ovaj poslovni princip shvatila je nekadašnja Posh Spice. Poznata dizajnerka Victoria Beckham ukrasila je svoj londonski butik cvećem koje potpisuje cvećara FLOWERBX. Uoči Dana majki, Victoria se odlučila za flower pop-up, koji odiše ženstvenošću i elegancijom kao i njeni odevni komadi.
Victoria Beckham flower pop-up
Ukoliko ste ovog vikenda u Londonu, preporučujemo da prva stanica na vašem putovanju bude flagship butik poznate britanske dizajnerke Victorije Beckham. Uoči Dana majki, dizajnerka je odlučila da svojim kupcima priredi limitirano iznenađenje. Naime, do 30. marta ćete u Victoria Beckham butiku na adresi 36 Dover Street moći da kupite limitirane bukete koje potpisuje poznata cvećara FLOWERBX, uz elegantni i vanvremenski Victoria Beckham pečat.
Dizajnerka se odlučila za bukete koje čine dve vrste cveća u roze boji – lale i ruže. Elegantni i ženstveni buketi dostupni su u pomenutom butiku uz efektni Victoria Beckham detalj – crnu mašnu. Iskustvo kupovine u Victoria Beckham butiku je sada još lepše, te povodom Dana majki možete kupiti divan poklon u istom. Bukete možete kupiti nevezano od odevnih komada, a isti sami po sebi predstavljaju znak pažnje za pamćenje.
Pomenuti pop-up je u duhu brenda, te savršeno poentira njegovu ženstvenost i eleganciju. Pored limitiranih buketa, u butiku možete kupiti i neke od komada iz najnovije kolekcije poznate etikete. Victoria Beckham je ponovno dokazala da predstavlja imperativ londonske klasike i vanvremenskog odevanja.
Foto: Instagram /@theflowerbx, @victoriabeckham/