Kampanja snimana pokraj Ajfelove kule, koja vrlo jasno predstavlja referencu na Chloé Chemene Kamali, torbe od velura za skoro 300 evra i kolaboracije sa poznatim licima na svaka dva dana – da li je neko primetio Zarin rebranding? High-street gigant koji nas oblači od glave do pete, trenutno teži ka rebranding-u koji je H&M imao pre nekoliko godina. H&M poznat je kao high-street brend koji godinama sarađuje sa modnim kućama i poznatim ličnostima. Kao svoje ambasadore selektovali su neke od najuticajnijih ličnosti današnjice, od kojih je jedna Chali XCX. Takođe, pomenuti brend poznat je po svojim Studio kolekcijama, koje neretko poseduju nešto viši cenovni rang ali i kvalitetnije komade. Sada, Zara kreira svoj rebranding kroz kolaborativne kolekcije s poznatim dizajnerima, pre nego brendovima, i kvalitetne komade kojima prepisuje nešto višu cenu.
Dokaz ovog preokreta predstavlja i kolekcija sa poznatom manekenkom Kate Moss, koja će ugledati svetlost dana 30. novembra. Sve o ovoj saradnji donoismo u nastavku.
Zara’s new chapter
Zara svoje novo poglavlje gradi već godinama. Prvo su prešli na inovativniju stranu online marketinga, zatim su uveli statement komade u svoj asortiman a kasnije odabrali neke od najpoznatijih lica za svoje modele. Sada, Iris Law i Lila Moss nonšalantno promovišu Zarine široke farmerke, majice, haljine i svemu slično. Ono što želimo nositi svakodnevno, ove manekenke takođe nose na sajtu poznatog brenda. Nedavno, Zara obradovala nas je kolekcijom sa Stefanom Pilatiem, koji je svojevremeno poslovao za modne kuće kao što su Dior i Saint Laurent. A pre ovog modnog noviteta osvojila nas je kampanjom sa Cindy Crawford i Kaiom Gerber. Zatim, pomenuti high-street gigant najavio je kolaboraciju sa dizajnerom Samuelom Rossom, a sada i sa Kate Moss.
Nakon svih gorepomenutih poteza koje je Zara odigrala u (modnoj) šahovskoj partiji koja za cilj ima povećanje profita, jasno je da je postigla šah-mat. Zara predstavlja jedan od brendova sa najvećim net worth-om. Te se pitamo – da li su kolaboracije sa poznatim ličnostima posh cash grab ili istinska želja Zare da u našim očima postane nešto više od high-street brenda?
Bilo kako bilo, Zara će zauvek imati masu kupaca koji će svojim porudžbinama crash-ovati sajt pri svakom popustu. Te u nastavku donosimo sve detalje nove kolekcije sa Kate Moss koja će servirati party girl staples.
Party girl staples
Charli XCX svojim albumom brat, pokrenula je talas koji u fokus stavlja buntovništvo i careless stav koji je predočila novim generacijama. Međutim, OG party girl upravo je Kate Moss koja devedesetih godina nije propuštala ni jedan after-party. Kate bila je obožavana kako zbog svoje lepote, tako i zbog autentičnog stila odevanja. Sada, poznata manekenka u kolaboraciji sa high-street gigantom lansiraće svoju kolekciju koja će u fokus staviti staple party girl komade. Od Kate očekujemo all black kolekciju, mnoštvo kože i šljokica. Te je jasno da ćemo dolaskom ove kolaboracije i te kako imati šta da obučemo za bitne izlaske i gala večeri.
Kolekcija će biti dostupna od 30. novembra u Zara prodavnicama i na sajtu poznatog brenda. I jedva čekamo da ista ugleda svetlost dana.
Foto: Launchmetrics/spotlight / Instagram / @zara /