Zara x Nanushka: Spoj modernog kroja i tradicionalnih motiva
Zara x Nanushka: Spoj modernog kroja i tradicionalnih motiva

Zara x Nanushka: Spoj modernog kroja
i tradicionalnih motiva

Čelnici najpoznatijeg highstreet brenda na svetu trenutno su u petoj brzini i – ne nameravaju da stanu. Unapređenje kvaliteta proizvoda, redizajn prodajnog prostora i – self service kase širom sveta – sve su ovo faktori koji utiču na popularnost brenda i rezultate prodaje.

Čini nam se da Zara Man prednjači kada su kolaboracije u pitanju. U njihovim radnjama  često postoje segmenti gde se promoviše garderoba nastala u kolaboraciji sa nekim od svetskih brendova ili dizajnera. Krajem oktobra prezentovana nam je Zara x Nanushka kolaboracija – online, i u selektovanim Zara prodavnicama širom sveta. Da li ste je čekirali?

Zara x Nanushka

Za sve koji ne znaju – Nanushka je mađarski modni brend, specijalizovan za proizvodnju komada od veštačke kože. Kolaboracija sa brendom kao što je Zara je veliki uspeh, kako za marketing brenda tako i za – profit.

Ova kolaboracija pokriva dva Zara segmenta – Zara Man i Zara Home. Kroz obe kolekcije se promoviše inovativan Nanushka dizajn koji balansira između tradicionalnog i modernog. Kampanjske fotografije i video odišu estetikom toplih tonova, dok su komadi nepretenciozni i vrlo nosivi. Uprkos činjenici da se kolekcija odeće klasifikuje kao muška – većinu modela može tretirati kao unisex. Devojke mogu kupiti najmanje muške veličine, bar dok nam ne stigne Zara x Nanushka ženska kolekcija. Nadamo se da je ova ideja (bar) u razmatranju.

Zara #SELECTEDby

Ovo je novi segment na Zara socijalnim mrežama, kroz koji nam razni kontent kreatori prezentuju svoje favorite iz najnovijih kolekcija. Kroz kratke, uvek vizuelne slične, video formate na štenderima možemo videti odabrane artikle od kojih pojedinci formiraju kompletne autfite. Tako nam pokazuju zasebne favorite među artiklima, ali nam istovremeno daju savete kako da ih međusobno kombinujemo.

Ovo je sjajan način da se krajnjim korisnicima približe aktuelne kolekcije, kao i daju saveti u vezi stilizovanja. Zara tim konstantno smišlja nove načine kako da marketing bude organska i korisna stvar i – to im polazi za rukom.

Foto: Instagram / @zaraman / @nanushka

Učitati još
Zatvori