Villain Fashion Era: Evolucija hypebeast vizuelnog identiteta
Villain Fashion Era: Evolucija hypebeast vizuelnog identiteta

Villain Fashion Era: Evolucija
hypebeast vizuelnog identiteta

Kada su pripadnici hypebeast kulture bele Supreme majice i uske pocepane farmerke zamenili dekonstruisanim komadima mračnih tonova? Negde u periodu kada se Demna odomaćio u Balenciagi, kada je Guram učvrstio identitet Vetementsa, Rick Owens ponovo postao Gospodar tame i Kanye dao poslednji amin formiranjem novog modnog poretka Yeezy Gap kolaboracijom. Ideološki hibridni stil i vizuelni prikaz avangardnog, spoj nespojivog i radikalno odsustvo skladnosti – Villain Fashion Era je u punom jeku.

Šta je Villain Fashion Era i kako smo se tu našli?

Jednostavno – izbacili smo pojmove essentials i basics iz svakodnevne upotrebe i minimalizmu namenili novo značenje koje u našem teorijskom okviru označava spektar boja sveden na crnu, belu i eventualno sivu. Maksimizirali smo siluete i teksture, ‘napumpali’ obuću i došli do kolektivnog konsenzusa da slepo bojkotujemo nošenje S i M veličine. Postali smo sve ono čega smo se plašili, antipod dosadašnjoj manifestaciji i zlikovci u spostvenim modnim bivstvovanjima.

@dondatimes
@dondatimes

Villain Fashion Era vs Hypebeast

Zašto smo Villain Fashion eru namenili upravo poklonicima hypebeast modne filozofije? Odgovor je skoro pa vidljiv golim okom.

Termin hypebeast neretko se vezuje za pojam streetstyle kulture. Iako distinkcija između datih postulata postoji, u svakodnevnom poimanju istih – osoba koja je zanesena kupovinom neosnovano skupe odeće i obuće, kako se nezvanično i definiše pojam hypebeast, ujedno je i pripadnik uličnog stila oblačenja. Pojednostavljeno, hypebeast entuzijasta bi u tom slučaju bila osoba koja kupuje veoma skupe, u datom trenutku popularne streetwear komade. Shodno postavljenim premisama, odgovaramo na pređašnje pitanje. Villain Fashion način stilizovanja referentnu tačku pronalazi u adaptaciji takozvanih uličnih komada poput dukseva, trenerki, bajkerskih čizama i mnogo kožne galanterije, kao i u neosmišljenom layeringu koji sasvim slučajno na kraju dana radi posao.

@betsyjohnson_
@betsyjohnson_
@betsyjohnson_
@betsyjohnson_

Iracionalna racionalnost

Villain Fashion epoha devalvirala je svaku mogućnost rastavljanja modnog polinoma na činioce i pokušaja da se utvrdi razlog postojanja određenog komada odeće ili obuće u datoj kombinaciji. Iluzija komplikovanog modnog narativa i odsustvo promišljenosti ovom vizuelnom izražaju daju neprikosnovenu moć čineći ga iracionalno racionalnim stilom koji je začarao modnu industriju. Uključujući i Annu Wintour.

@gallucks
@gallucks
@gallucks
@gallucks

Foto: Instagram, Profimedia

Učitati još
Zatvori