Ne, niste zalutali ni prevideli dan. Danas je petak, a ne (hypebeast) sreda. S obzirom da bi mnogi bili spremni da debatuju poziciju brenda adidas unutar ove kulture, nismo želeli da rizikujemo i potencijalno se zamerimo našim hypebeast ekspertima. Stoga, ove patike dodajemo na našu regularnu, non-hypbebeast listu želja. Osim toga, čak i da je situacija drugačija, opet ne bi bilo fer upravo prema gorepomenutnim znalcima da o ovim patikama govorimo u tom kontekstu. Naš odabir, naime, nema nikakve veze sa samim komadom obuće. Želimo ih jednostavno jer je na njihovoj kreaciji sarađivao Bad Bunny.
Ovo nije prva saradnja nemačkog brenda sa portorikanskim umetnikom, ali nam je privukla pažnju zbog koncepta koji stoji iza ovih komada. Benito, kao sve prave Ribe, nastoji da na kreativan način iskaže svoju prirodu. Tako je novom modelu patika dao svoj lični pečat, kreirajući novu siluetu koja evocira upravo raznoliku prirodu horoskopskih znakova. Stoga je i kampanja osmišljena u nameri da oslika dvananaest različitih znakova, fokusirajući se na elemente u njihovoj osnovi – vatru, vodu, zemlju i vazduh.
Primera radi, ovako bi izgledale Ribe, odnosno Škorpija.
adidas je čak svojim vernim klijentima pružio priliku da, kupovinom novog modela Campus patika, dobiju i detaljnu natalnu kartu, uz predviđanja za predstojeću godinu i preporuku svih alata koji bi bili potrebni da se ta predskazanja ostvare. Drugim rečima, koje kristale da nabave.
Nažalost, ova je ponuda bila rezervisana za prvih 50 kupaca registrovanih na adidas aplikaciji. Stoga, nama jedino preostaje da potencijalnom kupovinom patika i daljim preslušavanjem pesama našeg omiljenog regetonca kanališemo svoju astrološku energiju.
Bad Bunny je, inače, ovaj model patika premijerno izneo na svom nastupu tokom dodele Grammy nagrada, s obzirom da sa brendom sarađuje već neko vreme, kreirajući nove modele patika zajedno sa kreativnim timom adidasa.
Foto: Profimedia / adidas