

Ne postoji preambiciozna stavka kada je u pitanju naša fiktivna lista želja na koju dodajemo sve naše ultimativne modne komade koje bismo želeli u sopstvenoj kolekciji. Dakle – wishlist.
Za danjašnji wishlist zalazimo duboko u arhive pariske kuće visoke mode Maison Margiela, i donosimo komad koji nezvanično važi za jedan od najpoznatijih komada ikada proizvedenih od strane dizajnera – The „Kiss“ Shirt.

„Kiss“ Shirt
Dosta misterije i spekulacije je upleteno kada su u pitanju informacije o čuvenom archived Martin Margiela komadu. Od njenog nastanka 2007. godine, rečeno je da je „Kiss“ košulja stvorena u samo 45 primeraka, čineći je gotovo nemogućim komadom za posedovati. Poljupce oko kragne, po kojoj je i košulja dobila naziv, kaže se da su postavljeni od strane Margielinih krojačica kao sentiment njihove ljubavi prema Martinu.
Ekskluzivnost ovog komada, doduše, neće zaustaviti određene modne zaluđenike u pohodu da se jedan redak primerak nađe baš u njihovoj ličnoj kolekciji. Ako se vi, pak, odlučite na isto, budite spremni da izdvojite dobrih 11.000 dolara za to.

Maison Margiela
Maison Margiela, nekada Maison Martin Margiela, je kuća visoke mode koju su osnovali belgijski dizajner Martin Mariela i Jenny Mierens 1988. godine sa sedištem u Parizu. Negujući nekonvencionalnost i subverzivnost normi, brend je tokom godina zadržao intelektualni pristup dekonstrukciji, i redefinisanju tipičnih „muških“ i „ženskih“ silueta.
Naročito u njenim ranim danima, ova pariska kuća visoke mode koketirala je sa granicama dizajna i umetnosti čime je zaradila opis njenih revija kao „možda više umetnička dešavanja“ nego revija, od strane New York Magazina 1988. godine.
Dan danas, Maison Margiela uživa u statusu brenda kog prati kult sledebnika u određenim niche kutcima modnog sveta. Sa sigurnošću možemo da prepostavimo kako Margiela fanatici dele istu želju kao i mi – da budemo deo počestvovanog kluba „1 od 45„.
Foto: Grailed, Twitter, Imprevu Studios