Novi mesec, novi mi. Dobrodošli u našu novu rubriku wishlist. Online window shopping. Vidimo neki komad, jako ga želimo, stavljamo ga u virtuelnu korpu i pravimo se da nam stiže. Jer, nije greh želeti.
Počinjemo sa The Attico cipelama na platformu. Prvo ide konstatacija da se platforme vraćaju u modu, ali puna peta platforme. Nismo ih videli od Off White sandala sa vatricom. Ok, trend kupljen.
Zatim ide konstatacija da je The Attico jedan od najkul brendova na sceni, i da dve Italijanke znaju posao. Još jedna wishlist stavka – želimo da živimo u njihovom showroom-u. Baš tamo su nastale i ove selfi fotke jedne od suvlasnica, kako spontano, u cargo pantalonama, promoviše novi model cipela svog brenda. Marketing 101.
Gilda Ambrosio je fokus stavila na ovaj plitki model cipela u plavoj boji, a dan ranije su na njenom profilu osvanule lateks čizme sličnog dizajna, ali sa štiklom u obliku piramide. Dakle, twisted štikle će biti aktuelne u narednom periodu, a ako neko ima pravo da diktira modu u sektoru obuće onda su to Italijani.
Ukoliko ste fan The Attico brenda, podsetićemo vas na njihove cargo pantalone koje su iz prošlogodišnje kolekcije reciklirali kao najtraženiji model, i ponovo ih uvrstili u prodaju. Ali su, naravno, već sold out. Nadamo se da to neće biti slučaj i sa ovim cipelama. Dovoljno nam je da znamo da su dostupne, jer tako mogu da ostanu u našoj virtuelnoj potrošačkoj korpi.
Do sledeće Wishlist rubrike, u koju ćemo uvrstiti kako modne komade tako i prizvode iz beauty sfere i tehnologije. Jer, želje su želje.
Foto: Instagram