Zaljubljeni smo u novu kolekciju modnog brenda Rouje i načinu na koji je postao sinonim za francuski chique
Zaljubljeni smo u novu kolekciju modnog brenda Rouje i načinu na koji je postao sinonim za francuski chique

Zaljubljeni smo u novu kolekciju modnog brenda Rouje i načinu na koji je postao sinonim za francuski chique

Da je u svetu mode česta pojava da establirane influenserke, modeli i fashion znalci prave kolaboracije sa modnim gigantima, predstavljaju svoje capsule kolekcije i vremenom razvijaju sopstvene brendove to nam je svima već poznato. Ali nije tako čest slučaj da ti isti brendovi vremenom započnu sopstveni život i postanu uslovno rečeno bigger names i od njihovih osnivača.

Jedan od onih izuzetaka koji potvrdjuju ovo fashion pravilo je slučaj brenda Rouje iza čijeg nastanka stoji jedna od naših omiljenih Parižnaki Jeanne Damas.

@rouje

J e a n n e  D a m a s.

Priča o uspehu Jeanne Damas bivšem modelu, a danas osnivaču i creative directoru brenda Rouje u svetu mode ultimativna je modern Chinderella story. Ili bolje rečeno Tumblerella story. Jeanne je rodjena i odrasla u Parizu u 12-tom arrondissmenet u zgradi u kojoj su njeni roditelji držali lokalni restoran. Jedan od vernih klijenata tog restorana je bio ni više ni manje nego čuveni Jean Paul Gaultier. Upoznavši se sa porodicom Damas, Gaultier je ubrzo trineastogodišnjoj Jeanne ponudio praksu u svom ateljeu. I tako je počela njena fashion affair koja traje i danas.

@rouje

Uporedo sa radom u ateljeu, kao tinejdžerka Jeanne je pokrenula svoj blog na Tumbler-u. U blogu je dokumentovala svoj život i modni stil. Preko ove mreže se povezala sa tada anonimnim momkom, a danas jednim od obožavanih imena francuske mode – Simonom Porte Jacquemusom, koji je takodje bio verni Tumblr fan. Vremenom njen blog je postao sve posećeniji, a sa ekspanzijom društvenih mreža Jeanne je vrlo brzo postala pionir u svetu influensera. Godine 2015. započela je svoju saradnju sa Gucci-jem i od tada je postala jedan od sinonima francuske neopterećene chique mode i influensa. Svoje znanje i modnu estetiku odlučila je da prezentuje kroz osnivanje sopstvenog brenda. Stoga je 2016. godine pokrenula fashion&beauty brend Rouje, koji danas predstavlja sinonim nepretenciozne mode i francuskog street style chique.

@rouje
@rouje

f e m m i n e. é g a l i t é. s e x u a l i t é.

Slogan kojim se Jeanne vodi jeste da u Rouje prvo primetimo ženu, pa tek onda ono što nosi. I upravo u tom sloganu leži moć ovog brenda. Od samog osnivanje Rouje u fokus stavlja ženu. Ženu koja je realna sa svim svojim manama i vrlinama. Ženu kao takvu. Iz svog pariskog ateljea Jeanne nam govori da je još od malena volela da posmatra ljude koji su dolazili u restoran njenih roditelja kako jedu, kako se ponašaju, smeju se, flertuju, kako žive..

Na neki način tako je nastao Rouje. Iz tih sećanja, tih Parižanki koje sam posmatrala, onih žena čijem sam se životu divila. Rouje za mene predstavlja zbir inspiracija i želja. Snažne žene iz Almodovarovih filmova, njihov nestrpljiv način, sako od tvida koji je gotovo kič, šetnja Bellevilleom, sloboda da budete previše ili nedovoljne obučeni. I iznad svega, ljubavno pismo svim ženama.

Rouje sublimira sve što Parižnake i Jeanne kao njihova predstavnica jesu. Ženstvenost, nepoterećenost, šarm, seksualnost, slobodu. Zato ne čudi što se za naziv svog brenda odlučila baš za ime Rouje što u prevodu znači crveno. Jer ako se Parižnake mogu okarakterisati nekom bojom, simbolom ili pojmom onda je to upravo crveno.

@rouje

R O U J E.

Brend Rouje najpoznatiji je po svojoj kolekciji haljina. Ovde se opet vraćamo na temu žene kao inspiracije pa tako svaka Rouje haljina nosi naziv ženskog imena, koja je Jeanne bila inspiracija za kreiranje iste. Pod imenima Mariette, Gabin, Angelica, Jealle, Ines, žive Jeanne-ina sestra, prijateljice, saradnice i druge žene koje su deo njenog kreativnog sveta. Vremenom brend je rastao i formirao se u ozbiljan pret-a-porter brend koji u svojoj ponudi ima celokupnu žensku kolekciju.

Od haljina, farmerki, jakna i sako, preko kolekcije lingerie i accessories, pa sve do beauty segmenta. Rouje je danas postao must stop stanica svih onih dama koje po dolasku u Pariz žele da pokupe i ponesu deo te francuske modne nonšalantnosti.

Kao i odeća koju stvara tako i kreativna direkcija ovog brenda prikazuje ženu u svakodnevnom životu koja kroz dan prolazi upravo noseći Rouje.

Dovoljno vam je da odaberete jednu Gabin haljinu koju ćete kombinoavti sa Roland mantilom i Celeste čizmama i spremni ste za full-day program. Od jutarnjeg odlaska na pijacu, preko redakcijskog sastanka do večernjeg izlaska sa prijateljima ili jačom polovinom. Rouje pieces su višenamneski. Što nam je danas, u svetu brze mode prekopotrebno. I zbog čega još više navijamo za ovaj brend.

@rouje
@rouje

B O N  CH I C  B O N  R O U J E.

Rouje je predstavio novu fall | winter kampanju pod nazivom Bon Chic Bon Rouje koja je od danas dostupna in-store i / za nas kojima Pariz nije adresa u ličnoj karti / online. Kolekciju odlikuje estetika 80-ih prikazana kroz modni bonton pariskog komšiluka. Glavni akteri ovog pokretnog filma su vuneni kaputi, elegantna trikotaža, nove torbice i mokasine. Od  materijala dominiraju kašmir, somot, vuna, jeans.

@rouje

Ovu romatičnu pret-a-porter sliku nadopunjuju nove haljine izradjene od čiste svile sa cvetnim dezenima jorgovana. U pokretnom filmu u kome Rouje pieces igraju glavnu ulogu prosto ni nadolazći oktobar i novembar ne izgledaju tako loše. Štaviše ako zbog nečega volimo jesen to je definitivno moda. Naši favoriti iz nove kolekcije su statement Jacques jacket / u svim patterns / , Dorothee loafers i definitivno star of the show / ili u ovom slučaju street / Roland trench.

@rouje
@rouje
@rouje

Stoga vam donosimo prve slike nove kolekcije, a na vama je da odaberete svoje online favorite. Ili u sličaju da ste te sreće pa imate bukiran let za Pariz ostaje nam da vas uputimo pravac u 2. arrondissmenet gde uživo možete krenuti u potragu za pronalaskom Parižanke u sebi.

@rouje

ph. Instagram

/ / @rouje

/ / rouje.com

Učitati još
Zatvori